Aktualności

TARIFA x BARCELONA (IBTM)

26 listopada 2018

Czas dalszy podróży!
Tym razem słoneczna Barcelona oraz IBTM World!
– jedne z największych, corocznych, globalnych targów.

W tym roku mieliśmy przyjemność nie tylko tam być,
ale i dumnie się wystawić jako TARIFA DMC POLAND.

TARIFA x SZANGHAI (CITM)

16 listopada 2018

 

W ostatnim tygodniu, wraz z PROT (Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną) mieliśmy okazję dzielić się naszą miłością do morza i wydarzeń
na największych targach eventowo-turystycznych w Azji, czyli CITM China International Travel Mart Shanghai! 💙

 

EVENT NOCĄ VOL.1 - GDAŃSK

13 listopada 2018

 

Pierwsza edycja naszego autorskiego scenariusza „Event Nocą”Muzeum II Wojny Światowej za nami 👽🤖🌜 Na wydarzenie zostali zaproszeni najbardziej wymagający goście – działy sprzedaży i marketingu najlepszych trójmiejskich hoteli. Muzeum zostało wynajęte wyłączne dla grupy. Zwiedzaliśmy je jednak od zupełnie innej, niecodziennej strony… Dziękujemy Muzeum II Wojny Światowej, cudownym gościom i do zobaczenia w innych nocnych lokalizacjach 

"Hello" Chiny!

5 listopada 2018

 

 

Reprezentacja Chin przyjechała nawiązać współpracę przy produkcji swojego nowego filmu.
Z wielką przyjemnością zajęliśmy się organizacją wydarzenia oraz doprowadziliśmy do spotkania 🙂

HALLOWEEN'OWE GADŻETY

31 października 2018

Halloween to specjalny czas. Zarówno dla świata eventów jak i zwykłego człowieka.
Wkraczamy w mroczny klimat czarnych i pomarańczowych kolorów by wspólnie przeżyć dreszczyk grozy 🙂

Czym możemy więc sprawić by ten dzień uczynić bardziej ekscytującym?
Oto lista 5 najciekawszych (naszym zdaniem) gadżetów na każdą kieszeń – idealnych do zabaw domowych, jak i eventowych.

 

 

1. Szkielety (pies / kot)
Kto powiedział, że tylko dinozaury mają prawo być „fajnymi” szkieletami?
Podstawienie takiego gadżety u nie jednego właściciela czworonoga z pewnością wywoła zawrót głowy…

2. Sztuczna ręka
Dobry „troll” na przypadkowych ludziach też nie jest zły, o ile wykonany z klasą!
Jesteśmy ciekawi ile telefonów przerażonych przechodniów odbierze policja po takim żarcie…

3. Zdalnie sterowany pająk
Nie zapominajmy oczywiście o starych, sprawdzonych klasykach w nowej odsłonie. Pająk zawsze i wszędzie przerazi większość kobiet (a nawet i mężczyzn).
A jak dołożymy do tego zdalne sterowanie i poruszanie się owego pająka… Krzyk murowany 🙂

4. Urocza temperówka
Jeśli chcemy wyrazić nasze uczucia do kolegi lub koleżanki z pracy – na to również mamy pomysł!

5. Świecące łańcuchy
Na koniec coś nie o tyle strasznego, co po prostu fajnego – podświetlane łańcuszki w kształcie dyni lub czaszek
– na pewno sprawdzą się w każdym pomieszczeniu i nadadzą odpowiedni klimat.

FIRMY EVENTOWE = WARTO!

16 października 2018

Dlaczego korzystanie z usług firmy eventowej takiej jak TARIFA to gwarancja sukcesu?

To fakt. W dzisiejszych czasach jesteśmy zalewani nowymi możliwościami, które umożliwiają Nam robienie wielu rzeczy samemu bez pomocy
z zewnątrz. Jednak czy nawet przy dostępności wszystkich części do Twojego auta, przeprowadzasz wszystkie naprawy u siebie w salonie?
No właśnie 🙂 Dlatego to w szczególności dzisiaj, ważni są specjaliści danych dziedzin i warto z ich pomocy korzystać.

Jak widzimy gwarancję udanego eventu? To proste:
– bezpieczeństwo
– indywidualne podejście
– wiarygodność
– oryginalność
– wiedza z zakresu danych działań
– efekt „wow”
– ciągłe rozwijanie pomysłów
– efektywny research
– dobra energia w zespole
– najlepsza, możliwa relacja jakości do ceny
– szeroki wachlarz sprawdzonych powykonawców
– rekomendacje innych

Jeżeli szukasz pomocy w świecie eventów, pamiętaj żeby sprawdzić czy dana firma utożsamia się z powyższymi czynnikami.
Dla Nas zawsze każda akcja to „More than event” 🙂

Jak znaleźć pomysł na event?

9 października 2018

Pewnie chciałbyś, aby zadania przez Ciebie wykonywane sprawnie się kończyły, schodziły niczym samochody z taśmy produkcyjnej… Kto z nas tak naprawdę o tym nie marzy? Tymczasem rzeczywistość jest różna i zdarzają się sytuacje, kiedy z niewiadomych powodów tak się nie dzieje. Zadanie nie idzie do przodu – nie masz dalej pomysłu jak daną sytuację rozwiązać. W dodatku coraz bardziej obwiniasz siebie za ten stan rzeczy.

“Nie wymyślę pomysłu jak zrobić tę prezentację eventową – siedzę od 2 dni nad nią i nie mogę sobie z tym poradzić. Wiem, jaki mam cel osiągnąć, co zawrzeć w prezentacji, czego się pozbyć, ale cały czas jest nudna, sztampowa – a klient oczekuje na wielkie wow! Nie umiem sobie z  tym naprawdę poradzić. Do tej pory wszystko szło super – a teraz nagle wielki pat – jakby mi ktoś nagle głowę wyłączył.” – kto nigdy nie miał podobnych myśli ręka w górę!

—————————————————-

CZAS NA PRZERWĘ

To jest właśnie najlepszy sygnał na przerzucenie się na inne zadanie, kawę z koleżanką, spacer lub grę w piłkarzyki. Twój mózg bardzo potrzebuje odpoczynku, chce zmienić tory działania, aby w dręczącym Cię problemie znaleźć kreatywne rozwiązanie.  Potrzebuje inkubacji, czyli czasu na zakiełkowanie pomysłu w Twojej głowie. Jest to tym silniejsze zjawisko, im bardziej zadania stojące przed Tobą wymagają oryginalności i niesztampowości rozwiązań.

Jeśli na siłę będziesz w tym czasie próbować wpaść na pomysł, znaleźć poszukiwaną koncepcję to Twój mózg będzie coraz bardziej się sprzeciwiał.  Pozostaniesz z coraz silniejszym poczuciem, że wciąż Ci nie idzie.

MAGIA W TWOJEJ GŁOWIE

W procesie wymyślania pomysłów faza inkubacji jest tą najbardziej magiczną. Mózg rozpoczyna działanie „na własną rękę”. Przerabia wszystkie dane, które mu dostarczysz. Jeśli będziesz cierpliwy i dasz mu czas na ten etap to odwdzięczy się epickim wystrzałem fantastycznych idei. Nagle okaże się, że prezentacja dla klienta w formie opowiadania z postaciami z Gwiezdnych Wojen może najlepiej odzwierciedlić walkę z konkurencją. Skąd pomysł z Gwiezdnymi Wojnami, skoro do tej pory w ogóle o takiej możliwości nie myślałeś? Przecież dotąd mozolnie uatrakcyjniałeś slajdy, aby przedstawić dane szczegółowo konkretne rozwiązania. A teraz zupełnie nowe podejście!

To właśnie zasługa faktu, że zaufałeś swojemu umysłowi. Bez napinania się, bez robienia czegokolwiek na siłę – puszczenie tematu swobodnie pozwala mu dojrzewać.

ODPOCZYNEK≠ODPOCZYNEK

Warto przyglądać się momentom, kiedy Twój mózg potrzebuje odpocząć i kiedy świadomie przestajesz się danym zadaniem zajmować, aby do tematu wrócić po pewnym czasie. Im więcej ćwiczeń wykonasz, tym lepiej zdiagnozujesz ten moment, przestaniesz mylić go ze zwykłą potrzebą odpoczynku, czy znudzeniem się danym zadaniem.

Warto przy takich okazjach zadać sobie pytanie: czy dostarczyłem wystarczająco dużo danych mojej głowie? Czyli czy czas na przeanalizowanie tematu był dobrze wykorzystany. Jeśli tak było, moment ściany w wymyślaniu jest początkiem inkubacji. Nie musisz mieć wtedy wyrzutów sumienia. Oddaj się jakiejś przyjemnej czynności, a efekty mogą Cię zaskoczyć!

W procesie kreacji wykorzystuje się specjalne techniki, które pomagają zejść na abstrakcyjne tory myślenia. Dzięki temu pracując nad pomysłami dla marki X, za pomocą pewnych narzędzi i sposobów możesz inspirować się pozornie niezwiązanymi tematami. Efekt? Abstrakcyjne rozwiązania mogą okazać się tymi właściwymi.

Autor: Dorota Krasnodębska-Wnorowska
Pełny artykuł: http://swiateventow.com/pl/kreacja/jak-znalezc-pomysl-na-event/

TARIFA YOUTUBE CHANNEL

3 października 2018

TARIFA na YouTube!
Od dzisiaj będziemy dzielić się z Tobą naszymi nowymi mediami.
Filmy promocyjne, realizacje, skróty wydarzeń.

 

Bądź na bieżąco i SUBSKRYBUJ!

TRENDY W EVENTACH - WRZESIEŃ

25 września 2018

TRENDY W EVENTACH – WRZESIEŃ
Rekomendacja na jesień 2018 – mobilna przestrzeń wystawiennicza.

Lounge Time inauguruje nową innowacyjną i designerską przestrzeń ekspozycyjną AirClad. To przestrzeń eventowa, którą można zaprojektować na dowolnym terenie –
z dala od hoteli, sal konferencyjnych, czy zaplecza restauracyjnego. Idealnie sprawdzi się wszędzie tam,
gdzie brakuje miejsca do organizacji imprezy czy ekspozycji produktowej.

Ultranowoczesny wygląd podkreśla renomę wydarzenia dla którego zostaje wdrożona. Dostępna jest w trzech poszyciach zewnętrznych: białym, czarnym oraz srebrnym z transparentnymi oknami. Wnętrze to klasyczna biel kontrastująca z modułową podłogą z ciemnego drewna. Całość może mieć 90 m2: dł. max 15m x wys. 3m x szer. 6m. Zastosowanie wszechstronne: przestrzeń VIP, recepcja, biuro mediów, bankiet, ekspozycja nowych produktów itp.

Źródło: eventowablogerka.pl

——————————————————–
Polubiłeś?  ->  TARIFA Facebook

 

ROLE W ZESPOLE

21 września 2018

ROLE W ZESPOLE

Dobry team musi działać jak żywy organizm.
Jakich „bohaterów” potrzebujemy by Nasza firma działała na najwyższych obrotach realizacyjnych i kreatywnych? 🙂

Role Zespołowe wg definicji Dr Mereditha Belbina to „indywidualne tendencje do pewnych zachowań, sposobów współpracy oraz budowania relacji z innymi.”
Lista Ról Zespołowych, które można wnieść do pracy:

-> KREATOR <-

  • Wkład w zespół: Kreatywny i obdarzony wyobraźnią. Kreuje idee i myśli poza schematami.
  • Dopuszczalne słabości: Może ignorować sprawy poboczne. Może być zbyt zajęty swoimi myślami, aby skutecznie się komunikować.

-> POSZUKIWACZ ŹRÓDEŁ <-

  • Wkład w zespół: Otwarty i entuzjastyczny. Bada możliwości i rozwija sieć kontaktów.
  • Dopuszczalne słabości: Nadmiernie optymistyczny. Szybko traci zainteresowanie, gdy minie pierwszy entuzjazm.

-> KOORDYNATOR <-

  • Wkład w zespół: Dojrzały i pewny siebie. Dostrzega talenty i klaryfikuje cele. Efektywnie deleguje.
  • Dopuszczalne słabości: Może być postrzegany jako manipulator. Może delegować również swoją pracę.

-> LOKOMOTYWA <-

  • Wkład w zespół: Stawia wyzwania i dobrze funkcjonuje pod presją. Ma siłę sprawczą i odwagę do przezwyciężania przeszkód.
  • Dopuszczalne słabości: Ma skłonności do prowokacji i może urażać uczucia innych.

-> EWALUATOR <-

  • Wkład w zespół: Poważny, strategiczny i wnikliwy. Widzi wiele opcji i celnie osądza
  • Dopuszczalne słabości: Może być nadmiernie krytyczny.

-> DUSZA ZESPOŁU <-

  • Wkład w zespół: Dobrze współpracuje. Słucha, buduje relacje i łagodzi tarcia.
  • Dopuszczalne słabości: Niezdecydowana w kryzysowych sytuacjach. Unika konfliktów.

-> IMPLEMENTER <-

  • Wkład w zespół: Praktycznym niezawodny, efektywny. Umiejętnie organizuje pracę, którą należy wykonać
  • Dopuszczalne słabości: Może być nieelastyczny. Powolny w odpowiedzi na nowe możliwości

-> PERFECJONISTA <-

  • Wkład w zespół: Pracowity i sumienny. Wyszukuje błędy, poprawia je i udoskonala proces.
  • Dopuszczalne słabości: Ma tendencje do nadmiernego zamartwiania się. Niechętnie deleguje.

-> SPECJALISTA <-

  • Wkład w zespół: Ukierunkowany i samo-motywujący się. Dostarcza unikalną wiedzę i umiejętności.
  • Dopuszczalne słabości: Wnosi wkład w wąskiej dziedzinie. Rozwodzi się nad specjalistycznymi problemami.

 

A Ty kim jesteś? 🙂
-> TARIFA Facebook <-

2018 TARIFA PROMO MOVIE

19 września 2018

Już jest! Długo oczekiwany filmik promocyjny TARIFA na rok 2018!

Czym się zajmujemy oraz jak wygląda proces naszych działań – o tym wszystkim dowiesz się z naszego najnowszego PROMO! Miłego oglądania 🙂

Nie zapomnij również o naszym -> Facebook’u! <-

POZDROWIENIA Z CHIN!

11 września 2018

Pozdrawiamy z Chin!

Zgłębiamy tajemną wiedzę chińskich filozofów eventowych na Beijing International Health Tourism Expo 2018.

IBTM China przed Nami!

TARIFA PARTNEREM WYDARZENIA "Bid or not to bid"

30 sierpnia 2018

30.08.18 mieliśmy przyjemność współorganizować konferencję „BID OR NOT TO BID…” – czyli o tym jak skutecznie pozyskiwać wydarzenia 🙂

Było super! Dziękujemy!
#visitgdansk #gdanskconventionbureau #tarifa #tarifaevents #tarifacorporateevents

 

Pamiętajcie by być na bieżąco z naszym FB:
T A R I F A    F A C E B O O K

Tarifa organizatorem Mistrzostw Europy w windsurfingu klasy RS:X!

20 sierpnia 2018

Tarifa Corporate Events po raz kolejny jest organizatorem Mistrzostw Europy w windsurfingu klasy RS:X!

Bujamy się na fali do 25 sierpnia – wpadajcie do Sopotu, bo się dzieje!
Dziękujemy za wsparcie medialne dla Dziennika Bałtyckiego i za złote gospodarowanie całością dla Sopockiego Klubu Żeglarskiego.

Link do artykułu w Dzienniku Bałtyckim:
A R T Y K U Ł
—————————————————–
W ramach Mistrzostw Europy w Windsurfingu w Sopocie, którego gospodarzem jest wspomniany Sopocki Klub Żeglarski,
działają za free tory do skimboradu oraz trickboardu! CHODŹCIE PRZYBIĆ NAM 5!
Atrakcja do dyspozycji od  20.08 do 25.08, w godzinach od 9 do 19.
—————————————————–
Nie zapomnijcie odwiedzić nas na platformie Facebook!
->   T A R I F A   F B   <-

WSPIERAMY SZTUKĘ!

27 lipca 2018

Wspierając sztukę, mamy ogromną przyjemność sponsorować najnowszą płytę artysty Plotnicky„4.3”


Dobry event broni się sam – tak samo jak dobra muzyka.

Frapujący tytuł zwiastuje materiał pełen muzycznych niespodzianek. Trzeci album tego doświadczonego kompozytora i wokalisty pt. „4.3.” to zestaw 9 kompozycji w klimacie synth – rockowym, który zawiera wspaniałe i melodyjne utwory w ciekawych i nowoczesnych aranżacjach. Na albumie znajdziemy dużo przestrzennych dźwięków niczym z filmu Blade Runner dopełnionych riffowo – przestrzenną gitarą Karola Szolza, którego solówki pięknie kolorują całość materiału. Album 4.3. to także brzmieniowa podróż w lata 80 i 90 w perspektywie XXI wieku z domieszką klasycznych instrumentów takich jak skrzypce i instrumenty dęte. Treść płyty oparta jest na nieustannym poszukiwaniu właściwych życiowych wyborów, docenianiu tego co się osiągnęło, a to wszystko podane jest w wyśmienicie melodyjnej formie wokali Adama Płotnickiego. Całość albumu kończy bonus w postaci koncertowej wersji utworu Fire room z poprzedniej płyty Plotnicky „Devotion”,
w której usłyszymy moc utworów granych przez tego artystę na żywo.

————————————-

Muzyka na żywo Plotnicky prezentowana jest w pełnym składzie rockowym lub składzie elektronicznym.
W sieci dostępne są również klipy video z sesji Devotion oraz dwa teledyski promujące płytę Devotion oraz trzecią aktualnie w przygotowaniu:

https://www.youtube.com/watch?v=XkD_Pim-5dU

https://www.youtube.com/watch?v=J0267QjakP0

https://www.youtube.com/watch?v=ZpD9qJd_nf0

Plotnicky muzykę traktuje jako pasję życiową i jest zdania, że najważniejsze w życiu to „… być sobą, żyć na maksa i kochać swoich bliskich…!”

T A R I F A – Facebook

 

WAKACJE TWOIM PRYWATNYM EVENETEM

10 lipca 2018

„Ahh… WAKACJE!” Ileż z Nas pragnie w końcu wykrzyczeć te słowa po całorocznej, ciężkiej pracy. Warto pamiętać by nie tracić przy tym wszystkim głowy i podejść do tematu jak najbardziej kreatywnie. Jeżeli jesteś osobą wymagającą i szukającą wiecznie zadań – gratulujemy! Będziesz w stanie zorganizować event – swoje własne wakacje 🙂 Porzuć parawany, porzuć zazdrosnych sąsiadów… Pamiętaj, wakacje to Twoje jedyne baterie w roku!

Co zrobić by się nie narobić, a się wyrobić?
1. Zostań kapitanem własnego statku. Jeżeli nie interesują Cię oferty biur podróży – zadbaj o to sam. Sprawdź budżet, oblicz ile dokładnie możesz wydać oraz przygotuj kilka groszy na awaryjne wydatki. Warto jechać w parze bądź ekipą – wydatki takie jak benzyna czy noclegi, często będzie można rozłożyć na parę osób.

2. Podróżuj i zwiedzaj – nabijaj kilometry, nie siedź w jednym miejscu! Co raz popularniejszą formą zwiedzania ciekawych miejsc, jest opcja wynajmu samochodu na danym obszarze. Ceny są dosyć atrakcyjne jeżeli nie weźmiemy limuzyny lub jeepa. Przylatujemy więc przykładowo do Rzymu, spędzamy tam max 3 dni, wynajmujemy auto i srrrrrru jedziemy zwiedzać inne miasta! Co nas ogranicza? Jedynie wyobraźnia oraz budżet jaki chcemy przeznaczyć na paliwo 🙂

3. Zadbaj o fun. Zadbaj o siebie i ekipę. Przed wyjazdem sprawdź jakie atrakcje czekają na Ciebie w finalnym miejscu. Lokalne przyjemności takie jak nurkowanie do jaskiń czy ekstremalne skutery wodne to obowiązkowy element do odhaczenia jeżeli wybierasz się w ciepłe rejony. Często rezerwacja odpowiednio wcześniej pozwoli zaoszczędzić Ci parę euro, które będziesz mógł przeznaczyć na niezapomnianą kolację w egzotycznym miejscu.

To tylko 3 złote porady, które pozwolą Ci zostać królem eventu – Twojego eventu, Twoich wakacji. Podejdź do tego poważnie i z odpowiednim research’em,
a już nigdy nie skorzystać z ofert biur podróży 🙂

T A R I F A – Facebook

NOWY KREATYWNY!

22 czerwca 2018

Dzieje się!
Postanowiliśmy rozszerzyć działanie naszego Działu Kreatywnego, a co za tym idzie, zatrudnić nową osobę. Proces rekrutacji trwał kilka tygodni, a walka była zaciekła do samego końca. Miejsce na stołek nowego Koordynatora Kreatywnego zgarnął Maciej Wrzaszcz– absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, doświadczony grafik i fotograf. Udowodnił nam, że jest wspaniałym prezenterem pogody, gdyż BURZA mózgów to coś w czym czuje się jak ryba w wodzie. Brak granic wyobraźni, śmiałość w rzucaniu pomysłów i nielimitowana inwencja twórcza to aspekty, które mamy nadzieję, nowy „wymyślacz” rozwinie w naszym zespole. MAĆKU – Witaj na pokładzie!

KUCHNIA MOLEKULARNA

30 maja 2018

Chcąc najlepiej opisać, czym jest kuchnia molekularna, najlepiej ująć to w trzech pozycjach:

  • stosowanie naturalnych składników
  • wykorzystanie zjawisk fizycznych i chemicznych w kuchni
  • niepowtarzalne formy.

Dzięki wykorzystaniu ciekłego azotu, używając temperatury -196 C, możliwe jest tworzenie przez szefów kuchni małych arcydzieł kulinarnych. Kuchnia molekularna polega zatem na zmrożeniu produktów, nie tracąc przy tym, ani smaku, ani substancji odżywczych, jak również aromatu.

Dzięki minimalnemu wykorzystaniu tłuszczu, kuchnia ta zalicza się do lekkich, co niewątpliwie jest jej dużą zaletą, zaś niektóre potrawy mogą być przygotowywane nawet kilka dni, co można uznać za wadę molekularnego gotowania.

Tego rodzaju kuchnia, jest unikatowa, ponieważ przygotowywanie potraw zgodnie z jej zasadami, jest praktycznie niemożliwe w domu. Kucharze tworzący te „kulinarne dzieła sztuki”, posiadają duże doświadczenie zawodowe oraz wiedzę.

Dlatego zachęcamy do coraz popularniejszych pokazów kuchni molekularnej, podczas eventów, aby móc spróbować wyjątkowych smaków i aromatów tego rodzaju potraw.

www.vers-24.pl/kuchnia-molekularna-na-czym-polega

 

KULINARNE TRENDY W EVENTACH

30 kwietnia 2018

Strefa kulinariów jest nieodzownie związana z branżą eventową, bo jak wiadomo, znaczna część jej wydarzeń wiąże się z oprawą kulinarną. Obecnym trendem w kuchennych wyborach, idąc śladem popularności, jaką staje się bycie FIT i wzrost świadomości zdrowego stylu życia, jest zdrowa, ekologiczna żywność. Jej tendencja stale wzrasta, a wśród nas pojawia się chęć posiadania wiedzy, skąd pochodzi nasza żywność i pewność, że konsumowane przez nas potrawy są świeże, pełne smaku i bogate w mikroelementy. Kuchnia roślinna jest coraz bardziej popularna, a składniki takie jak warzywa, owoce, czy zioła często goszczą na talerzach gości, zwłaszcza gdy te pochodzące z lokalnych upraw. Sposób podania eventowego menu, musi inspirować, ciekawić i być przedstawiony w wykwintnej formie. Bowiem konsumowanie eventowych posiłków to prawdziwe delektowanie się w specjałach i iście kulinarne przeżycie.

Coraz częściej elementem imprezy stają się różnego rodzaju warsztaty kulinarne ze znanym szefem kuchni, czy live cooking, podczas których goście nie tylko wyśmienicie się bawią, ale mogą cieszyć kuchennymi doznaniami. Sezon wiosenno-letni, jest doskonałym czasem, aby urozmaicić eventowe menu w doskonałe i świeże produkty, które szefowie kuchni w magiczny sposób zamieniają w piękne, aromatyczne dania. Zatem: bon appétit!

http://catering.werandafamily.com/kulinarne-trendy-2018/

WYJĄTKOWE MIEJSCA NOCLEGOWE W ZGODZIE Z NATURĄ

13 kwietnia 2018

Wiosna to czas, kiedy pojawiają się plany na organizacje wyjazdów, czy to rodzinnych, czy też biznesowych. Chęć spędzenia weekendu majowego, czerwcowe wyjazdy integracyjne, zbliżające się wakacje… to tylko kilka powodów, aby wybrać najlepsze miejsce naszej destynacji. Zastanawiając się zatem, jakie powinno być miejsce noclegowe (hotel, pensjonat, kamping), w którym planujemy się zatrzymać, zaczynamy coraz częściej zwracać uwagę nie tylko na to, aby zapewniło ono komfortowy wypoczynek i doskonałą kuchnię, ale także by stwarzało niezapomniane przeżycia i wywoływało emocje samym sobą.

Korzystając z okazji, że już wkrótce rozpoczyna się prawdziwy sezon wiosenno-letni, skłaniający ku poszukiwaniom niezwykłych miejsc noclegowych dla naszych podróży, przedstawiamy propozycje dwóch nietypowych, autentycznych miejsc, które być może staną się celem Państwa podróży:

W Polsce:

Apartamenty w drzewach – zlokalizowane w nałęczowskich wąwozach, zatopione w cudnym leśnym ogrodzie. Sosna, tuja, grab i jodła to cztery rodzaje apartamentów zawieszonych na wysokości kilku metrów nad ziemią, pobyt w których będzie spełnieniem dziecięcych marzeń o zamieszkaniu w domku na drzewie.

Na świecie:

EcoCamp Patagonia w Chile – czyli pierwszy na świecie kamping składający się z kopuł geodezyjnych (sferycznych namiotów), wybudowany w oparciu o zrównoważone zasady. Trudno tutaj będzie o dostęp do Internetu, zasięg komórki, czy telewizję, przez co można skupić się na kontaktach z bliskimi, a także obcowaniu z przyrodą, dzięki wyjątkowej lokalizacji.

Po więcej informacji zapraszamy na strony:

http://wdrzewach.pl/

EcoCamp Patagonia – antyluksusowy luksus

Wiosna inspiracją na eventy

23 marca 2018

Wraz z nadejściem wiosny do życia zaczynają budzić się rośliny wokół, pąki na drzewach i wszędzie wokoło czuć świeży powiew otaczającej nas zieleni. Jest to doskonały czas, aby tchnąć w naszych firmach i organizacjach nowe życie i rozpocząć poszukiwania pierwszych śladów wiosny poza biurem. Pomocne w tym mogą okazać się różnego rodzaju eventy plenerowe. Przykładem mogą być tutaj pikniki, jako promocja przedsiębiorstwa lub forma integracji pracowników na świeżym powietrzu. Z pewnością pomogą one przebudzić się z zimowego snu i dzięki pierwszym promieniom słońca napełnić pozytywną energią.

Istotną kwestią podczas organizacji tego rodzaju wydarzenia, jest wybór odpowiedniego miejsca, które będzie inspirowane wiosenną aurą. Odpowiedni klimat oddadzą temu zielone dekoracje, bowiem wiosna mobilizuje do aranżacji, które nadają świeżości, radosnego nastroju i barw na evencie. Bardzo ważne jest również adekwatnie dobrane jedzenie, które można serwować na specjalnie zaaranżowanych stołach, czerpiąc pomysły z zieleni i bogactwa natury. A gdy do tego wkomponujemy nastrojową muzykę – z pewnością całe wydarzenie pozwoli przenieść się do iście wiosennego wymiaru, w którym można zapomnieć o troskach dnia codziennego.

Poniżej prezentujemy kilka propozycji na różnego rodzaju imprezy (nie tylko plenerowe) inspirowane cudowną wiosną. A po więcej inspiracji zapraszamy na stronę:

Spring Inspiration

Niezapomniany wyjazd zespołu TARIFA do Zakopanego

16 marca 2018

W dniach 28 lutego – 2 marca zespół TARIFA był na wyjątkowym wyjeździe nagrodowym w Zakopanem. Pomimo siarczystych mrozów (temperatury sięgały -22 stopni) atmosfera była na prawdę gorąca. Sprzyjały temu atrakcje, w których mieliśmy przyjemność brać udział.

Pierwszego dnia kolacja na szczycie Gubałówki, przepiękny widok na Zakopane, bitwa na śnieżki, iluminacje góralskie, czy zwiedzanie zamku ze śniegu, to tylko część rozrywek, w których mieliśmy okazję uczestniczyć.

A to, czego mieliśmy przyjemność doświadczyć w drugim dniu wyjazdu, przyprawiło o prawdziwy zawrót głowy (dosłownie i przenośni), bowiem już na starcie dnia, czekała nas nieprawdopodobna wyprawa skuterami śnieżnymi po typowo górskich terenach z widokowymi polanami. Podczas wyprawy poczuliśmy prawdziwą szybkość i adrenalinę! Dalej zimowe szaleństwo kontynuowaliśmy na snow rafting’u, snow tubing’u oraz kuligu na sankach. Emocji nie da się opisać, więc zamieszczamy kilka pamiątkowych zdjęć. Dalszą część dnia umiliło nam szusowanie na nartach, i pomimo że w przypadku większości osób –  mieliśmy okazję być na nich po raz pierwszy w życiu, szło, a raczej zjeżdżało nam się doskonale! A o prawdziwy zawrót głowy przyprawiły nas tańce z parą góralskich tancerzy pod muzykę graną przez górali i wyśmienita góralska kolacja.

Ostatniego dnia najodważniejsi śmiałkowie zdążyli zdobyć Kasprowy Wierch, a pozostali odwiedzić Krupówki. Bez wątpienia cały wyjazd na długo pozostanie w naszej pamięci.

Szczególne podziękowania należą się naszemu sponsorowi – CEO oraz koordynatorowi wyjazdu – Joasi.

Podsumowanie Branży Eventowej 2017 (Cz. 2)

5 lutego 2018

Odsłaniamy drugą część reportażu podsumowującego branżę eventową, a w niej między innymi informacje, jaki dla branży był mijający 2017 rok:

„Sukcesem całej naszej branży jest mocne zaznaczenie pozycji Polski na eventowej mapie Europy. Polskie agencje z sukcesami startują w międzynarodowych przetargach na realizacje zagranicznych wydarzeń, a nawet obsługę całych rynków”. 

„Warto także zwrócić uwagę na coraz większą liczbę wydarzeń branżowych – konferencji, seminariów, szkoleń, a także dedykowanych kierunków studiów podyplomowych, co znacząco wpływa na wzrost poziomu wiedzy i kompetencji na naszym rynku”.

„W mijającym roku zauważyliśmy coraz większa potrzebę budowania społeczności wokół eventu i komunikację”.

A także, co przewiduje się w 2018 roku:

 „2018 rok powinien być dobrym rokiem dla branży, z większą liczbą dużych, wysokobudżetowych wydarzeń”. 

„Branża nie śpi i w nadchodzącym roku na pewno zaskoczy wszystkich kolejnymi spektakularnie przekraczanymi barierami”.

„Rok 2018 to dalszy rozwój digitalizacji spotkań – (wykorzystania aplikacji, wirtualnych spotkań, webinariów, VR), ale także czas poszukiwania nieoczywistych i prawdziwych miejsc, historii, lokalnych społeczności”.

Zapraszamy do lektury.

https://nowymarketing.pl/a/17102,nowymarketing-podsumowuje-rok-2017-eventy-cz-2

Podsumowanie Branży Eventowej 2017 (Cz. 1)

22 stycznia 2018

Największe sukcesy i porażki w branży eventowej? Wydarzenia ważne, głośne medialnie? Najciekawsze trendy i prognozy na 2018 rok? Zapraszamy do pierwszej części reportażu podsumowującego branżę eventową.

https://nowymarketing.pl/a/17101,nowymarketing-podsumowuje-rok-2017-eventy-cz-1

Snow Globe w wersji eventowej - Pomysły na Christmas Party

27 grudnia 2017

Czas Świąt Bożego narodzenia to czas imprez firmowych, spotkań opłatkowych, wigilii firmowych etc. Niezależnie od przeznaczonego budżetu, cel jest zawsze ten sam – wszyscy pracownicy powinni miło spędzić czas i ciepło wspominać takie spotkanie.

Pomysłów na zorganizowanie świątecznych spotkań jest bardzo dużo. Inspiracje można czerpać ze sztuki, kultury, nawiązywać do tradycji lub nowoczesności, łączyć różne konwencje.

Party na lodowisku dla pracowników agencji kreatywnej? Czemu nie? Balonowa grota ze świątecznymi reniferami, elfami? Taka dekoracja świetnie nadaje się na tło do zrobienia pamiątkowego zdjęcia. Wyjątkowo kreatywnym pomysłem na atrakcję na świątecznym evencie jest zmodyfikowana wersja popularnej śnieżnej kuli, Snow Globe. Pomysł polega na zbudowaniu dużej śnieżnej kuli, do której będą mogli wejść uczestnicy. W środku będą umieszczone świąteczne dekoracje i obowiązkowe, spadające drobinki śniegu.

Catering również nie musi być w pełni standardowy. W prosty, kreatywny sposób można osiągnąć niezwykły efekt kulinarny i dekoracyjny. Przykładem są np: muffinki w kształcie mikołajowych czapeczek.

Zapraszamy do inspiracji związanych Christmas Party.

http://www.eventmanagerblog.com/christmas-event-ideas

 

Złote, srebrne parasolki i polarne niedźwiedzie - Pomysły na świąteczne choinki

12 grudnia 2017

Zbliża się Boże Narodzenie, które przynosi wyjątkowy nastrój, stworzony głównie za pomocą bajkowych dekoracji. Do jednych z najpopularniejszych ozdób świątecznych należy choinka, która dzięki migoczącym światełkom i kolorowym dekoracjom uświetni każdy event, od kameralnych spotkań firmowych, po wigilie pracownicze dla dużych korporacji.

Istnieje wiele sposobów ubierania choinki bożonarodzeniowej, w zależności od panujących trendów i stylów. Raz dominują jednobarwne ozdoby, innym razem dekoracje naturalne.

Niektórzy jednak próbują wyjść poza schematy tworząc dekoracje świąteczne będące prawdziwymi dziełami sztuki. Choinka zaprojektowana przez brytyjskiego projektanta, dyrektora brytyjskiego domu mody Burberry w hotelu Claridge’s w Londynie, składająca się ze 100 parasoli, pokrytych złotym i srebrnym materiałem, czy choinka w kształcie niedźwiedzi polarnych w Four Seasons Hotel George V w Paryżu, to jedne z tych niezwykłych kreacji.

Zapraszamy do przeglądu artystycznych choinek w hotelach na całym świecie. Są również polskie akcenty.

http://www.enjoyyourstay.pl/niezwykle-hotelowe-dekoracje-swiateczne/

Volkswagen Home w Warszawie. Pierwszy Concept Store marki na świecie

29 listopada 2017

Mech, drewno, dużo ciepłego światła? Brzmi jak nastrojowy, kameralny open-space event. Jest nawet bardziej kreatywnie.

W tak designerski sposób został zaaranżowany pierwszy na świecie Concept Store marki Volkswagen, która wpadła na pomysł stworzenia miejsca prezentacji swoich samochodów innego niż typowe salony motoryzacyjne.

Jest jak w domu. Do dyspozycji gości są wygodne i gustowne kanapy. Przy stolikach kawowych można spokojnie napić się kawy, bezstresowo zapoznać z ofertą marki. Volkswagen Home ma być miejscem unikatowym, budzącym dobre emocje. Konstrukcje ścian odwzorowują pełne energii i dynamizmu linie samochodów.

W przyszłości Concept Store ma stać się również miejscem różnego rodzaju spotkań – kulturalnych, eventów kulinarnych czy muzycznych.

Igloo na dachu drapacza chmur. O czym warto pamiętać planując przestrzeń eventową

17 listopada 2017

Planując przestrzeń eventową warto puścić wodze fantazji i poszukać nawet najbardziej nietypowych miejsc i wnętrz, które w kreatywny sposób będą odpowiadały naszej koncepcji.

Igoo z angielskimi meblami na dachu drapacza chmur z widokiem na miasto? Jak najbardziej do zrealizowania. Sala zaaranżowana jako wnętrze studia filmowego z Hollywood z krzesłami reżyserskimi? Do wykreowania. Ciekawe aranżacje w plenerze z miejscami do leżakowania. Można znaleźć.

Aby jednak najbardziej fantastyczna przestrzeń spełniła swoje zadanie, a organizator zaspokoił oczekiwania klienta, należy pamiętać o kilku kwestiach:

  • Należy przeprowadzić wizję lokalną miejsca, w którym ma odbyć się impreza. Sprawdzić, czy to co zaplanowaliśmy jest możliwe do zrealizowania. Miejsce powinno zapewnić dogodny dostęp gościom. Przestrzeń powinna być dostosowana do liczby uczestników tak, aby czuli się swobodnie i komfortowo.
  • Zastanowić się, czy przestrzeń ma odpowiednią oprawę plastyczną, muzyczną, świetlną, nagłośnienie.
  • Sprawdzić, jak wygląda zaplecze techniczne oraz logistyczne (menu, sprzęt techniczny).
  • Zaplanować, gdzie mają być wyeksponowane materiały reklamowe (logo, zaproszenia).
  • Zadbać o bezpieczeństwo uczestników.

Poniżej przykłady ciekawych przestrzeni eventowych.

http://www.eventmanagerblog.com/16-lounge-ideas-for-your-next-event

Cukierek albo Snickers?

3 listopada 2017

Kiedy jest Halloween w 2017 roku? Amerykański zwyczaj pojawił się w Polsce w latach 90. dwudziestego wieku. Choć w naszej kulturze wciąż jest to bardzo kontrowersyjne święto, Halloween w Polsce ma duże grono zwolenników, którzy traktują ten dzień po prostu jako okazję do dobrej zabawy.

Głównymi symbolami tego święta są m.in. wydrążona dynia z wyciętymi oczami i zębami, podświetlona od środka świeczką lub lampionem, duchy, demony, zombie, wampiry, czarownice, trupie czaszki, nietoperze i czarne koty i wiele innych sympatycznych stworzeń.

Marki skolei ze swoimi sztabami specjalistów, marketerów co roku główkują i zastawiają się, jak wraz ze zbliżającym się 31 października zaskoczyć konsumenta, przemycając skrzętnie swój produkt i na długo utrwalić wizerunek w naszych głowach.

Spoty przyprawiające o ciarki, nawiązujące do klasyki horroru, przedstawiające postacie z kultowych filmów science-fiction, czy w końcu reklamy słodkości w towarzystwie pewnej damy…

Zapraszamy do przeglądu najbardziej kreatywnych reklam halloweenowych.

http://nowymarketing.pl/a/16156,marketerzy-strasza-ludzi-czyli-przeglad-reklam-halloweenowych?_r=1?_r=1

 

czas na zmiany!

22 czerwca 2017

Czas na zmiany! Postanowiliśmy pokazać się na zewnątrz, aby dać Państwu znać, że w naszej firmie dzieje się coś szczególnego. Wynikiem naszych działań jest nowa zakładka Biura Prasowego, którą Państwo właśnie odwiedziliście oraz zmieniona szata graficzna strony internetowej.

Założyliśmy również profil firmy na Facebooku, przed czym broniliśmy się rękami i nogami aż do tej pory. Poddaliśmy się i od maja na bieżąco udostępniamy posty, „lajkujemy” i oznaczymy się. Ostatnie dwa lata były okresem zmian i metamorfoz – tych drobnych, dotyczących koloru ścian naszego biura, jak również zmian znaczących – przyjęcia systemu ISO czy stworzenie nowego działu.
Jako managerowie, nie wyobrażamy sobie życia bez przemian. Dlatego też w wdzięcznością i ufnością, że przynoszą one coś wartościowego, przyjmujemy je za stały „punkt programu”. Nasza codzienność zawodowa przewraca się przed oczami osób z boku jak barwny kalejdoskop. Przyznajemy się bez bicia – nam się bardzo spodobała ta intensywność, lubimy zawroty głowy i potrafimy ładować skutecznie nasze zasoby energetyczne po wymagających przeprawach evetowych, dzięki czemu czerpiemy radość z pracy dla Państwa.

Wydarzenie branżowe wybiegające w przyszłość

30 maja 2018

W dniach 10-11 maja mieliśmy zaszczyt organizować jedno z największych wydarzeń rolniczych w kraju. Tegoroczne wydarzenie branżowe, zgromadziło w jednym miejscu uczestników rynku rolniczego: dostawców, dealerów, franczyzobiorców oraz najważniejszych partnerów naszego Klienta. W trakcie 2 dni połączyliśmy biznes i rozrywkę, zapewniając uczestnikom czas, w którym mogli spotkać się i porozmawiać z dostawcami firmy, z jej pracownikami, a także zawrzeć nowe kontakty biznesowe i umocnić dotychczasowe relacje. Razem spróbowaliśmy zgłębić wiedzę o najnowszych technologiach w rolnictwie oraz o jego przyszłości.

 

W KRAINIE ZAMKÓW I WAROWNI

15 maja 2018

Zamek Ogrodzieniecki w Podzamczu – największy i najbardziej znany obiekt zamkowy w Śląskiem, był w dniu 10 maja celem naszego eventu organizowanego dla jednego z Klientów. Zamkowe gry strategiczne, w których brali udział uczestnicy, były przygotowane w duchu kreaty­wności, zachę­ca­jąc do wza­jem­nej współpracy i zacieś­ni­a­nia więzów między­ludz­kich. Celem zabawy było m.in. zdobycie skrzyni pełnej – niespodzianek!

A jeszcze większą niespodzianką był wieczorny pokaz iluzji, prezentowany przez Króla Patryka. Magia, którą prezentuje jest odrobinę inna od tego, co przywykliśmy kojarzyć z iluzjonistami występującymi w tej formule, bowiem Król Patryk wykorzystuje liczne, interesujące rekwizyty. Pokaz magii z bliska był na tyle zaskakujący i ciekawy, że nasi Goście pytali, jak to zrobił. Występ zapewnił świetną zabawę oraz niezapomniane wrażenia dla uczestników. Magiczny event koordynowała Małgosia Błażewicz.

MALTA KAŻDEGO WYJAZDU WARTA

7 maja 2018

W dniach od 1 do 5 maja mieliśmy przyjemność zrealizowania wyjątkowego, majówkowego wyjazdu integracyjnego dla jednego z naszych Klientów. Wydarzenie organizowane było z okazji jubileuszu 20-lecia firmy i brało w nim udział 75 osób. Pierwszego dnia Malta powitała naszych Gości – wspólną kolacją, gdyż wszyscy przybyliśmy z Warszawy na miejsce wieczorem. Dzień drugi był poświęcony na zwiedzanie stolicy wyspy – Valletty. Niebywałe widoki z okolicznych skałek na morze z pewnością pozostaną na długo w pamięci uczestników. Trzeciego dnia mimo niespodziewanej niepogody, udało nam się zwiedzić miejscowość Mosta, znajdującą się w środkowej części wyspy. Mdina i Rabat były kolejnymi miejscami, jakiego odwiedziliśmy tego dnia. Lecz aby nie zapomnieć o Polsce, wieczorem uczestnicy wyjazdu doskonale bawili się podczas karaoke z polskimi piosenkami. Kolejnego dnia przywitała nas wspaniała, słoneczna pogoda w miejscowości Marsaxlokk, czyli starym rybackim porcie na południu Malty. Zaś po powrocie, wieczór umilił nam wspaniały zachód słońca…

Ostatni dzień to czas spędzony m.in. na plażowaniu i kąpielach w lazurowym morzu, a także wspólnym podsumowaniu jubileuszu firmy.

Wyjazd był doskonałą możliwością na integrację i poznanie się pracowników (będących z różnych oddziałów firmy) oraz poznanie uroczych miejscowości na wyspie, dzięki towarzyszącym nam przewodnikom. Z ramienia TARIFA wyjazd koordynowała Emilia Szymańska.

TEAM TARIFA W AKCJI!

30 kwietnia 2018

Jeżeli zastanawiają się Państwo, jak wygląda codzienne życie w TARIFA, to uchylimy rąbka tajemnicy i poinformujemy, że już wkrótce pokaże się film promocyjny o nas 🙂 Zdjęcia do filmu były kręcone w dniu 24 kwietnia i wzięli w nim udział pracownicy naszego biura… O tym, na czym polega nasza praca – od otrzymania zapytania od Klienta, aż po jego realizację, dowiedzą się Państwo już wkrótce. Serdecznie zapraszamy!

Zespół TARIFA Corporate Events

Z OKAZJI ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ ŚWIĄT WIELKANOCNYCH

23 marca 2018

Zespół TARIFA pragnie złożyć Państwu najserdeczniejsze życzenia:

Aby Wielkanoc w tym roku,

przyszła z sukcesem u boku.

Aby żyło Wam się zdrowo,

Prywatnie i zawodowo.

Wielu, wielu chwil radosnych

I cudownej, pięknej wiosny!

POTWIERDZAMY – POSIADAMY CERTYFIKAT PROFESJONALNEGO ORGANIZATORA KONGRESÓW

13 marca 2018

Mamy zaszczyt przedstawić Państwu posiadany przez TARIFA CORPORATE EVENTS Certyfikat, potwierdzający uzyskanie tytułu:

Profesjonalnego Organizatora Kongresów (PCO) w Gdańsku i Regionie Pomorskim,

rekomendowanego przez Gdańsk Convention Bureau.

8 MARCA – DZIEŃ KOBIET

8 marca 2018

Drogie Panie…

Z okazji Dnia Kobiet życzymy:

Spełnienia wszystkich marzeń,
Zadowolenia z siebie,
Radości życiowej,
I aby każdy kolejny dzień
Był nadal Dniem Kobiet!

Na ten wyjątkowy dzień i kolejne, przytaczamy cytat Pani Anny Górskiej z książki, pt. „Siła przeznaczenia”:

„Kobieta ma tyle siły, że zadziwia mężczyzn. Dźwiga ciężary losu, rozwiązuje problemy, jest pełna miłości, radości i mądrości. Uśmiecha się gdy chce krzyczeć, śpiewa, gdy chce się jej płakać, płacze, gdy się cieszy i śmieje, gdy się boi. Jej miłość jest niekontrolowana. Łzy są jej sposobem wyrażania smutku, wątpliwości, miłości, samotności, cierpienia i dumy. Walczy o to, w co wierzy, sprzeciwia się niesprawiedliwości, daje z siebie wszystko, jej miłość jest bezwarunkowa. Mimo przeciwności losu znajduje w sobie siłę, by żyć dalej, wie, że pocałunek i przytulenie mogą uleczyć złamane serce. Ma tylko jedną wadę… zapomina ile jest warta”.

Zespół TARIFA Corporate Events

POTWIERDZAMY – POSIADAMY CERTYFIKAT CZŁONKOSTWA PIT NA 2018 ROK

26 lutego 2018

Polska Izba Turystyki jest ogólnopolską organizacją samorządu turystycznego. Zadaniem Polskiej Izby Turystyki jest wszechstronne działanie na rzecz podmiotów gospodarczych zrzeszonych w PIT, reprezentowanie członków PIT na forum rządowym oraz międzynarodowym oraz prowadzenie lobbingu na rzecz rozwoju przemysłu turystycznego.

Członkowie PIT mają możliwość uczestniczenia w targach turystycznych polskich i międzynarodowych na preferencyjnych zasadach oraz na bieżąco są informowani o najnowszych tendencjach turystyki światowej. Dzięki uczestnictwu PIT w ECTAA Członkowie Izby mają dostęp do najnowszej wiedzy związanej z uczestnictwem branży turystycznej w nowych warunkach unijnych.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę:

http://www.pit.org.pl/

ODKRYWAMY WNĘTRZA MUZEUM II WOJNY ŚWIATOWEJ W GDAŃSKU

20 lutego 2018

Odkryj nasze wnętrza – pod takim hasłem pracownicy naszego Biura mieli przyjemność poznać ofertę Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. Poniżej przedstawiamy, co oprócz wystawy głównej skrywają wnętrza Muzeum:

Centrum Konferencyjne MIIWS, które składa się z:

– Sali konferencyjnej na 303 miejsc

Znajduje się ona na poziomie -3, na który można dostać się 4 windami oraz schodami. Sala jest klimatyzowana i można wejść do niej z poziomu -3 oraz poziomu -2,  co zapewnia płynną przepustowość. Zastosowanie systemu projekcji wielkoformatowej oraz najnowszych rozwiązań w dziedzinie oświetlenia, audio i wideo, pozwala na organizację wydarzeń o charakterze spotkań biznesowych, konferencji, sympozjów, czy koncertów

– Sali kinowej na 115 miejsc

Sala mieści się na poziomie -3 i liczy 115 miejsc (w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej). Jej idealna akustyka pozwala na prowadzenie spotkań nawet bez użycia mikrofonów. Zastosowany system cyfrowej projekcji filmowej pozwala na odtwarzanie filmów w technologii 3D (ekran o wymiarach 8,8 m x 4 m), wykorzystując nagłośnienie kinowe –DolbySurround7.1.

– Sali konferencyjnej na 34 miejsca

Sala jest idealna dla warsztaty lub mniejsze szkolenia. Jest wyposażona kompleksowo w projektor, ekran, nagłośnienie, mikrofon bezprzewodowy. Sala z indywidualnie sterowaną klimatyzacją oraz oświetleniem w różnych konfiguracjach. Połączenie surowego betonu z ciepłym drewnem zapewnia komfortową atmosferę do przeprowadzenia spotkania mimo braku okien.

– Foyer o pow. 1250 m^2

Foyer jest przestronną powierzchnią znajdującą się w bezpośrednim sąsiedztwie Sali Konferencyjnej -Audytorium na poziomie -2. Połączenie surowego betonu z ciepłym drewnem nadaje temu miejscu nietuzinkowego charakteru.

Dodatkowo Goście mogą skorzystać z dostępu do szatni, baru oraz dwupoziomowego parkingu podziemnego, który zapewnia 140 miejsc postojowych.

Uzupełnieniem oferty Centrum Konferencyjnego Muzeum II Wojny Światowej są apartamenty, znajdujące się w budynku administracyjnym Muzeum.

Część hotelowa składa się z 3 apartamentów (pow. od 85 m² do 116 m²) oraz 5 pokoi gościnnych (o pow. 30 m²). Do dyspozycji Gości jest wewnętrzne patio, w pełni wyposażona kuchnia ogólnodostępna oraz sala telewizyjna.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę:

www.muzeum1939.pl

#WORK2HELP, CZYLI DAMIAN URBAŃCZYK CHARYTATYWNIE

16 lutego 2018

Damian Urbańczyk znany prezenter telewizyjny i konferansjer, z którym kilkukrotnie mieliśmy przyjemność współpracować, urzekł nas organizowaną przez siebie akcją charytatywną. Na swoim profilu na Facebook’u każdego miesiąca wyznacza terminy, w których poprowadzi event, a cała potencjalna wypłata zostanie przelana na konto wybranej fundacji lub hospicjum (za każdym razem innej). Wystarczy zgłosić się i podać hasło WORK2HELP.

Najbliższy proponowany termin to: 12, 16, 17, 20, 21, 23, 25 kwietnia 2018 r.

Szczegółowe informacje można odnaleźć na profilu Facebook:

https://www.facebook.com/Damian-Urbańczyk-410846759255772/

lub pod adresem mailowym: d.urbanczyk@wp.pl

NAJSŁODSZY DZIEŃ W ROKU

8 lutego 2018

Szanowni Państwo,

W tym najsłodszym dniu w roku, niezależnie od lokalizacji, czy pory dnia,

pamiętamy, że wspólnie tworzymy świat niezwykłych wydarzeń firmowych,

gali, konferencji i eventów. Dlatego chcielibyśmy serdecznie podziękować

wszystkim naszym Klientom oraz Partnerom Biznesowym za to,

że wspólnie z Państwem możemy kreować pozytywne doświadczenia!

Życzymy słodkich chwil bez wyrzutów sumienia, pamiętając że:

„Jak tradycja stara każe,
w domu, sklepie, biurze, barze…
Wszędzie pączek dziś króluje,
każdy chętnie go smakuje.
Z dżemem, z cukrem, z wisienkami.
Wszędzie paczek dzisiaj z Nami.
Dziś kalorii nikt nie liczy,
Wszędzie moc pysznych słodyczy.
W Tłusty Czwartek przez dzień cały,
Słodkim Królem – Pączek Mały…”

Zespół TARIFA Corporate Events

DRUGI ROK Z ISO – AGENCJA TARIFA PO RAZ KOLEJNY PRZESZŁA POMYŚLNIE WSZYSTKIE TESTY!

22 stycznia 2018

Kolejne sukcesy z początkiem roku! Agencja eventowa Tarifa po raz kolejny przeszła pomyślnie testy ISO 9001! Spełniamy najdrobniejsze wymogi, więc nic nie stoi nam na przeszkodzie, aby ponownie podzielić się tą informacją z naszymi klientami.

W BLASKU STAREGO HOLLYWOOD – EVENT INSPIROWANY KINEM

17 stycznia 2018

10 stycznia w Domu Zdrojowym w Jastarni miała miejsce coroczna impreza grupy TZMO. Impreza w klimacie Hollywood odbyła się w blasku flashy aparatów paparazzi. Dzięki zaangażowaniu pracowników odbył się seans filmowy o tytule „Dzień z życia grupy TZMO”, który zakończył się rozdaniem nagród dla najlepszych filmów. Na uczestników czekała moc atrakcji w klimacie filmowym, którą potęgował fakt iż uczestnicy wykazali się wielką kreatywnością w doborze przebrań, rodem ze srebrnego ekranu.

FORUM BRANŻY EVENTOWEJ 11 STYCZNIA 2018 – NAJWIĘKSZE W POLSCE SPOTKANIE ZWIĄZANE Z EVENTEM!

9 stycznia 2018

10 eventowych trendów na 2018 czyli jak się zmienia świat spotkań! Personalizacja i targetowanie kluczem sukcesu w skutecznej komunikacji eventu. Kobieta na evencie. Wykorzystanie marki terytorialnej w evencie komercyjnym. Planowanie i budżetowania eventu. Po co planować, skoro żaden plan nie przetrwa konfrontacji z rzeczywistością.

Kolejna edycja FBE poświęcona jest planowaniu, budżetowaniu, komunikacji i promocji eventów, a także ich targetowaniu. Pojawi się również tematyka związana z eventami marek terytorialnych. FBE 2018 to: 1.500 profesjonalistów z branży; 150 dostawców; 5 inspirujących prelekcji i ważna dyskusja ekspercka; 2 sesje networkingowe; prezentacje atrakcji i artystów; konkurs Top Event 2017 r.

Termin: 11.01.2017

Miejsce: Centrum Targowo – Kongresowe Warszawa

CZEKOLADOWY EVENT ŚWIĄTECZNY

3 stycznia 2018

Dla fińskiej firmy działającej na globalnym rynku branży chemicznej, zorganizowaliśmy event świąteczny utrzymany w konwencji filmowej. Goście przebrali się i aktywnie uczestniczyli w konkursach filmowych.

Event odbył się w Browarze Gdynia, nad samym morzem. Miejsce zostało pięknie przystrojone przez scenografów m.in. w oszklone ściany przez które widać było księżyc. Goście mieli również do dyspozycji specjalny namiot gdzie robili bombki pod okiem plastyków.  Na osłodę  przez cały event lała się gorąca czekolada z czekoladowej fontanny.

ŚWIĄTECZNE REKOMENDACJE PCB POT DLA TARIFY!

27 grudnia 2017

12 grudnia Pland Convention Bureau POT wręczyło rekomendacje dla Profesjonalnych Organizatorów Kongresów (PCO) i Podróży Motywacyjnych (ITC) na lata 2018-2019 oraz przedstawiło plan działania na kolejny rok. Rekomendacje trafiły między innymi do firmy eventowej Tarifa! Dziękujemy za wyróżnienie i będziemy pracować solidnie na następne nagrody!

JARMARK BOŻONARODZENIOWY W GDAŃSKU

17 grudnia 2017

Łoś Lucek mówiący ludzkim głosem, lodowa zjeżdżalnia, Anielski Młyn, karuzela z rumakami, przedmioty „z duszą” w Wielkiej Zbrojowni i świąteczne smakołyki na Targu Węglowym i przy kole widokowym. Ruszył Jarmark Bożonarodzeniowy w Gdańsku – jeden z najpiękniejszych w Polsce.

W liczbach:

❅  1 mówiący ludzkim głosem łoś Lucek

❅  2 renifery w Zaczarowanej Karecie

❅  3 bombki giganty

❅  8-metrowy Anielski Młyn

❅  15 zł: cena pamiątkowego kubka

❅  20 rumaków w Weneckiej Karuzeli

❅  35 m długości torów saneczkowych na Górce Lodowej

❅  45 stoisk w Wielkiej Zbrojowni

❅  80 choinek dekorujących

❅  100 stoisk na Targu Węglowy

Zapraszamy!

http://bozonarodzeniowy.gda.pl/

MERRY CHRISTMAS EVERYONE! – ZAPRASZAMY W PODRÓŻ W CZASIE PO ŚWIĄTECZNYCH REALIZACJACH TARIFY!

13 grudnia 2017

Dla firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań i produktów IT zorganizowaliśmy m.in.:

  • Warsztaty filmowe, których efektem końcowym była Filmowa Pocztówka. Uczestnicy pracując w pięciu grupach, wspierani animatorami, mieli za zadanie zaanimować przed kamerą świąteczne życzenia. Do dyspozycji grup były:
  • Świąteczne stroje – Mikołaj, elfy, śnieżynki, renifery.
  • Elementy scenografii – Choinki, prezenty, łańcuchy.

Dla fińskiej firmy działającej na globalnym rynku w branży chemicznej zorganizowaliśmy m.in.:

  • Warsztaty Świętego Mikołaja. Cztery stanowiska hand-made, na których uczestnicy sprawdzali się w trudnej sztuce wyklejanie bombek w stylu retro mikrogranulkami.
  • Konkursy narciarsko-świąteczne. Który zespół ulepi najpiękniejszego bałwana? Czy komukolwiek uda się wyciąć świąteczną wycinankę w kształcie ludzików na firmową choinkę? Konkurs na najsprawniejszego wytwórcę świątecznych pierników.
  • Karaoke KARAOKE SUPER COOL NIGHT. Retro mikrofon, profesjonalne nagłośnienie i światła dodały karaoke polotu. Inżynier dźwięku zadbał o to, aby fałszywe nuty zabrzmiały pięknie, a bezszwowy ekran i kamera na żywo sprawiły, że każdy poczuł się jak prawdziwa Mariah Carey.

Dla firmy oferującej usługi zarządzania nieruchomościami komercyjnymi i inwestycjami zorganizowaliśmy m.in.:

  • Fabryka Świętego Mikołaja, miejsce, w którym skupia się cała magia świąt. Jako atrakcję tego wieczoru zaproponowaliśmy improwizację komediową inspirowaną kultowym filmem Toy Story.
  • Malowanie światłem, jedyne w swoim rodzaju przedstawienie, w którym obraz powstaje nie na płótnie, lecz na samym powietrzu. Świąteczne lampki w tym pokazie nabrały zupełnie nowego znaczenia.
  • Konkurs na najlepszy, najbardziej ekstrawagancki, kolorowy sweterek wśród uczestników imprezy, oczywiście razem z nagrodami. Dzięki temu cały Warsztat Mikołaja przerodził się w rewię mody świątecznej w wersji wełnianej.
  • Pisanie listów z życzeniami do Świętego Mikołaja. Każdy z listów został przesłany później do Laponii, głównego centrum decyzyjnego Gwiazdora. Jednak to nie wszystko. Dzięki ekranom i pracy elfów-animatorów goście mogli zobaczyć, jak każdy z listów zmienia się w gwiazdkę na niebie i podróżuje poprzez nieboskłon.
  • Warsztat Mikołaja. W środku została umieszczona choinka, bez której żadne święta nie byłby kompletne. Cały klub został obwieszony lampkami świątecznymi, budując złudzenie gwiaździstego nieba znajdującego się nad uczestnikami. Wszędzie w klubie pojawiły się zabawki, pluszowe misie, domki dla lalek i chatki z piernika oraz całą masa ozdób świątecznych. Całość była zdobiona śniegiem w postaci waty. Nie zabrakło jemioły!

JUBILEUSZOWY SZYK – 25-LECIE FIRMY MOTORYZACYJNEJ

7 grudnia 2017

W ekskluzywnych wnętrzach hotelu Marriot Gdynia Waterfront zorganizowaliśmy 25-lecie dla firmy z branży motoryzacyjnej. Całość gali była formą nagrody dla pracowników firmy za ciężką pracę na jej rzecz oraz pretekstem dla lepszego poznania. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby adekwatnie do okazji było hucznie, elegancko i efektownie. W programie znalazły się ciekawe występy artystyczne, pokazy wizualno-dźwiękowe, które przykuły uwagę wszystkich gości.

IBTM MIĘDZYNARODOWE SPOTKANIE BRANŻY TURYSTYCZNEJ W BARCELONIE

1 grudnia 2017

BTM to globalne wydarzenie dla całej branży turystycznej. W tym roku odbyło się 28-30.11.2017 w Barcelonie w Hiszpanii. Zgromadziło ponad 15000 specjalistów z całej branży, w tym 3000 wystawców. Dwie osoby z firmy Tarifa aktywnie uczestniczyły w spotkaniach.

Mieliśmy niezwykłą okazję spotkać wielu niesamowitych ludzi związanych z branżą turystyczną, wymienić doświadczenia zawodowe, nawiązać ciekawe relacje i przyjaźnie biznesowe na przyszłość.

Więcej na:

http://www.ibtmworld.com/

PHILOXENIA 2017 – MIĘDZYNARODOWE TARGI OPERATORÓW TURYSTYCZNYCH

21 listopada 2017

PHILOXENIA 2017  – Międzynarodowe Targi Operatorów Turystycznych odbyły się w dniach 10 12.11.2017 r. w Salonikach w Grecji. Ponad 20 000 gości, 400 wystawców, 120 Host Buyers z 34 krajów z obszarów takich jak „Tour Operators”, „MICE”, „Corporate”, „Media”.

Ponadto, na targach: agencje turystyczne, oferty biur podróży, wydawnictwa podróżnicze, uczelnie o profilu turystycznym, oferty firm świadczących usługi transportowe (przewoźnicy oferujący transport lotniczy, morski, autokarowy oraz jachty), greckie obiekty turystyczne (muzea, parki narodowe, stanowiska archeologiczne), firmy świadczące zakwaterowanie (hotele, pensjonaty, spa, kampingi, ośrodki wczasowe), oferty destynacji turystycznych, serwisy i aplikacje turystyczne.

Więcej info na:

http://philoxenia.helexpo.gr/en

KONFERENCJA EVENT-BIZNES 2017 – JAK PROWADZIĆ SKUTECZNY EVENT-MARKETING

15 listopada 2017

Konferencja Event-Biznes poświęcona w pełni tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem realizować cele biznesowe.

Konferencja Event Biznes skierowana przede wszystkim do managerów i dyrektorów działów marketingu, do managerów i specjalistów z działów zakupów oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach.

Cel  konferencji to zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji służącymi budowaniu marki oraz ukazanie możliwości i korzyści sprzedażowych i wizerunkowych płynących z wykorzystania event marketingu.

Wśród gości, prelegenci stanowiący niepodważalny autorytet w świecie Event Marketingu z bogatym portfolio projektów, zrealizowanych dla największych marek. Program opracowują znawcy branży – Rada Programowa wraz z Stowarzyszeniem Branży Eventowej.

Termin: 07-11-2017
Miejsce: Digital Knowledge Village, ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa

MICE: TARIFA NA TEMAT POWIERZCHNI KONFERENCYJNYCH

6 listopada 2017

W najnowszym numerze MICE POLAND, nasz CEO Maciej Wójcik na temat powierzchni konferencyjnych. Zapraszamy do lektury.

http://tarifa.pl/wp-content/uploads/2017/11/MICE_pazdziernik_2017-2.pdf

„WIĘCEJ Z DREWNA” – ROZPOCZĘCIE BUDOWY FABRYKI PŁYT WIÓROWYCH

3 listopada 2017

Dla naszego klienta, międzynarodowego producenta materiałów dla branży meblarskiej, zorganizowaliśmy wyjątkowe wydarzenie – wbicie symbolicznej łopaty pod budowę pierwszej w Polsce i dziewiętnastej na świecie fabryki płyt wiórowych. To największa inwestycja realizowana dotychczas w regionie Warmii i Mazur. Jej wartość szacowana jest na około miliard złotych. Planuje się, że zatrudnienie znajdzie tam około 400 osób. Zakład produkcyjny będzie odgrywał kluczową rolę w tej części Europy, a wytwarzane w nim materiały będą dystrybuowane zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych.

Na wydarzeniu nie zabrakło partnerów biznesowych, przedstawicieli władz i mediów. Agencja Tarifa czuwała nad przygotowaniem scenariusza spotkania, przebiegiem, logistyką i koordynacją całego przedsięwzięcia.

ROBOTY NA UCZELNI – NAJBARWNIEJSZY TECH-EVENT W POLSCE JUŻ ZA PARĘ DNI!

24 października 2017

26-28 października w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja imprezy „Masters and Robots”. Kilkudziesięciu ekspertów, przedsiębiorców i profesorów akademickich z zagranicy przekaże swoją wiedzę w zakresie nowych technologii i nowoczesnych metod zarządzania biznesem. Wydarzenie będzie jednym z najważniejszych tech-eventów w tym roku w kraju. Partnerem merytorycznym imprezy jest Singularity University.

Sztuczna inteligencja, Internet rzeczy, transformacja cyfrowa, fin-tech, smart investing, wykładniczy rozwój firm, przyszłość HR i CSR oraz efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych – te i inne tematy zostaną poruszone w trakcie „Masters and Robots”. Celem imprezy jest przekazanie eksperckiej wiedzy w możliwie najbardziej przystępnej i barwnej formie.

Wśród absolwentów Singularity University są Polacy m.in.: Sebastian Kulczyk, Łukasz Młodyszewski (Nightly), Kamila Staryga (GoogleX), Adam Niewiński (Pekao SA), Tomasz Misiak (Work Service) oraz Cezary Smorszczewski(b. wiceprezes Alior Bank).

Wśród prelegentów pierwszej edycji „Masters and Robots” będą przedstawiciele globalnych marek, naukowcy, pisarze i wykładowcy prestiżowych uczelni:

Massimo Tammaro (zarządzanie ryzykiem, ex Ferrari i Manchester United)
Henry Wong (CEO, Diamond Tech VenturesStanford University)
Supreet Singh Manchanda (CEO, Akal Global, inwestor)
Arun Aggarwal (CIO, CEMEX)
Chip Espinoza (autor, ekspert od pokolenia millennialsów)
Susan McPherson (CIO, założycielka McPherson Strategies)
Markus F. Peschl (professor kognitywistyki, University of Vienna)
Eugene Shteyn (professor innowacji, Stanford University)
Anindya Ghose (professor mobilnej ekonomii, NYU Stern School of Business)

Więcej informacji: http://mastersandrobots.tech/

INCOMING POLAND GDAŃSK & POMORSKIE REGION 2017!

20 października 2017

Incoming Poland, Gdańsk and Pomorskie Region to nowa jakość spotkań biznesowych w branży turystycznej. Rozbudowana formuła workshopu to już nie tylko okazja do rozmów ale sprzyjająca przestrzeń dla zawierania trwałych i efektywnych  partnerstw biznesowych.

Doświadczenia z roku 2013, kiedy to Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna podjęła się organizacji pierwszej edycji eventu pokazały, że potrzeba kojarzenia dedykowanych spotkań jest ogromna a kontynuacja  działań konieczna. Zatem ambicją PROT stało się wykreowanie wydarzenia na jeszcze szerszą skalę, łączącego w sobie kilka kluczowych elementów istotnych dla sprawnego funkcjonowania gospodarki turystycznej regionu.  Do współpracy przy tym wydarzeniu PROT zaprosił Międzynarodowe Targi Gdańskie jak i  Polską Organizację Turystyczną.  Takie partnerstwo pozwala na wypracowanie optymalnej formuły imprezy, która owocować ma przede wszystkim zwiększeniem udziału turystyki przyjazdowej na Pomorze.

Dlatego też pierwszy dzień to czas na indywidualne rozmowy stolikowe pomiędzy zagranicznymi tour operatorami. Dzień drugi to tematyczne wizyty studyjne w regionie pozwalające zaproszonym gościom na poznanie oferty turystycznej, jak i zaprezentowanie destynacji pod kątem przygotowania do obsługi gości zagranicznych.

W trakcie wydarzenia nie zabraknie też okazji do networkingu i kontynuacji rozmów  zapoczątkowanych w trakcie spotkań B2B.

Tegoroczna edycja Incoming Poland, Gdańsk and Pomorskie Region  poszerzona zostanie o kontrahentów ze, Skandynawii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz Izraela.  Łącznie Organizatorzy spodziewają się około 40 hosted buyers nad selekcją których starannie pracują już od początku roku. W grupie hosted buyers znajdą się zatem  partnerzy z różnych dziedzin, które wpisują się w strategię marketingową regionu. Poza ambitnym programem i formułą spotkania, Organizatorzy stawiają na partnerstwo instytucjonalne. Integracja działań, sprawny mechanizm wdrożeniowy, współpraca z przewoźnikami i partnerami biznesowymi daje silny fundament dla stworzenia ambitnego i w pełni profesjonalnego wydarzenia biznesowego mającego szansę stać się flagowym eventem w kraju.

Data, miejsce: 16-19 października, Gdańsk, Amber Expo

Rejestracja:  www.incomingpoland.amberexpo.pl

Organizatorzy:  Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna,  Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A., Współorganizacja: Polska Organizacja Turystyczna

Partnerzy: PURO Gdańsk,  Port Lotniczy w Gdańsku im. Lecha Wałęsy

Patronat: Samorząd Województwa Pomorskiego, Miasto Gdańsk

EVENT MANAGER

13 października 2017

Event manager, czyli budowlaniec, animator, kreator, strażak gaszący pożary i wiele innych zawodów w jednym. Czy praca event manager to tylko świetna zabawa, szalone pomysły i kontakt z ludźmi? Czy ciężka praca, stres, odpowiedzialność, przewidywanie zagrożeń? Zapraszamy do przeczytania ciekawego materiału ten temat.

http://nowymarketing.pl/a/15855,zawod-event-manager-kariera-w-marketingu-cz-3

AMAZONIA W SOPOCIE

9 października 2017

Lamparcie cętki, panterki, dźwięki śpiewających rajskich ptaków to główne elementy scenografii najnowszego eventu agencji Tarifa. Na sopockim hipodromie wyczarowaliśmy dla naszego klienta prawdziwą amazońską dżunglę! Aby przenieść gości w egzotyczną scenerię, zaprosiliśmy do udziału w evencie wyjątkowych gości, dzikie zwierzęta oraz tajemniczego fakira, który oprócz tresowanego węża pokazał niezwykłe umiejętności połykania ognia, miecza oraz „próbę” szkła.

OFF ROAD Z WIDOKIEM NA ZAMGLONY KAZBEK

6 października 2017

Zabraliśmy naszego klienta, wiodącego producenta puzzli i gier planszowych w Europie na niezwykły incentive do Gruzji. Tradycyjne gruzińskie posiłki z widokiem na najpiękniejszy szczyt Gruzji – Kazbek, spacer po starówce Tbilisi, zwiedzanie centrum sztuki „Aleja Tiflis” i antycznej zabudowy miasta to tylko nieliczne atrakcje wyjazdu. Nasz zespół Tarify zadbał o to, aby spokojne wędrówki po zabytkach przeplatały się z aktywnością i sportem. Włączyliśmy do programu elementy survivalu, team buildingu i intelektualnej sprawności – Off Road. Uczestnicy mieli okazję dotrzeć samochodami terenowymi do miejsc, do których nie można dojechać samochodem osobowym, czy autokarem. Po drodze rozpościerał się piękny widok na surowy, zamglony krajobraz górski.

SPOTKANIE PROMOCJI TURYSTYKI PEKINU

2 października 2017

29 sierpnia 2017 roku w Złotych Tarasach miało miejsce spotkanie promujące Pekin, jako miejsce atrakcyjne turystycznie. W oficjalnej części spotkania wzięli udział przedstawiciele Ambasady Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, linii lotniczych Air China, Polskiej Izby Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, a także kilkudziesięciu touroperatorów i reprezentantów agencji incentive. W programie znalazły się m.in. pokazy chińskich sztuk walki Wushu, tańca Lion Dance, rozlosowano także bilety do Pekinu ufundowane przez firmę China Travel Service. Przez cały dzień wszyscy chętni mogli też wziąć udział w warsztatach z kaligrafii i malowania masek operowych, przymierzyć tradycyjne chińskie stroje, czy obejrzeć wystawę fotografii. Za organizację eventu odpowiadała agencja Tarifa Corporate Events.

Wydarzenie: Spotkanie Promocji Turystyki Pekinu
Data: 29 sierpnia 2017 r.
Miejsce: Warszawa, Złote Tarasy
www: www.tarifa.pl

Media o nas

http://www.meetingplanner.pl/news/branza/art,1446,pekin-w-warszawskich-zlotych-tarasach.html

http://www.thinkmice.pl/galeria/455-spotkanie-promocji-turystyki-pekinu-galeria

>