Biuro prasowe

czas na zmiany!

22 czerwca 2017

Czas na zmiany! Postanowiliśmy pokazać się na zewnątrz, aby dać Państwu znać, że w naszej firmie dzieje się coś szczególnego. Wynikiem naszych działań jest nowa zakładka Biura Prasowego, którą Państwo właśnie odwiedziliście oraz zmieniona szata graficzna strony internetowej.

Założyliśmy również profil firmy na Facebooku, przed czym broniliśmy się rękami i nogami aż do tej pory. Poddaliśmy się i od maja na bieżąco udostępniamy posty, „lajkujemy” i oznaczymy się. Ostatnie dwa lata były okresem zmian i metamorfoz – tych drobnych, dotyczących koloru ścian naszego biura, jak również zmian znaczących – przyjęcia systemu ISO czy stworzenie nowego działu.
Jako managerowie, nie wyobrażamy sobie życia bez przemian. Dlatego też w wdzięcznością i ufnością, że przynoszą one coś wartościowego, przyjmujemy je za stały „punkt programu”. Nasza codzienność zawodowa przewraca się przed oczami osób z boku jak barwny kalejdoskop. Przyznajemy się bez bicia – nam się bardzo spodobała ta intensywność, lubimy zawroty głowy i potrafimy ładować skutecznie nasze zasoby energetyczne po wymagających przeprawach evetowych, dzięki czemu czerpiemy radość z pracy dla Państwa.

Cukierek albo Snickers?

3 listopada 2017

Kiedy jest Halloween w 2017 roku? Amerykański zwyczaj pojawił się w Polsce w latach 90. dwudziestego wieku. Choć w naszej kulturze wciąż jest to bardzo kontrowersyjne święto, Halloween w Polsce ma duże grono zwolenników, którzy traktują ten dzień po prostu jako okazję do dobrej zabawy.

Głównymi symbolami tego święta są m.in. wydrążona dynia z wyciętymi oczami i zębami, podświetlona od środka świeczką lub lampionem, duchy, demony, zombie, wampiry, czarownice, trupie czaszki, nietoperze i czarne koty i wiele innych sympatycznych stworzeń.

Marki skolei ze swoimi sztabami specjalistów, marketerów co roku główkują i zastawiają się, jak wraz ze zbliżającym się 31 października zaskoczyć konsumenta, przemycając skrzętnie swój produkt i na długo utrwalić wizerunek w naszych głowach.

Spoty przyprawiające o ciarki, nawiązujące do klasyki horroru, przedstawiające postacie z kultowych filmów science-fiction, czy w końcu reklamy słodkości w towarzystwie pewnej damy…

Zapraszamy do przeglądu najbardziej kreatywnych reklam halloweenowych.

http://nowymarketing.pl/a/16156,marketerzy-strasza-ludzi-czyli-przeglad-reklam-halloweenowych?_r=1?_r=1

 

Igloo na dachu drapacza chmur. O czym warto pamiętać planując przestrzeń eventową

17 listopada 2017

Planując przestrzeń eventową warto puścić wodze fantazji i poszukać nawet najbardziej nietypowych miejsc i wnętrz, które w kreatywny sposób będą odpowiadały naszej koncepcji.

Igoo z angielskimi meblami na dachu drapacza chmur z widokiem na miasto? Jak najbardziej do zrealizowania. Sala zaaranżowana jako wnętrze studia filmowego z Hollywood z krzesłami reżyserskimi? Do wykreowania. Ciekawe aranżacje w plenerze z miejscami do leżakowania. Można znaleźć.

Aby jednak najbardziej fantastyczna przestrzeń spełniła swoje zadanie, a organizator zaspokoił oczekiwania klienta, należy pamiętać o kilku kwestiach:

  • Należy przeprowadzić wizję lokalną miejsca, w którym ma odbyć się impreza. Sprawdzić, czy to co zaplanowaliśmy jest możliwe do zrealizowania. Miejsce powinno zapewnić dogodny dostęp gościom. Przestrzeń powinna być dostosowana do liczby uczestników tak, aby czuli się swobodnie i komfortowo.
  • Zastanowić się, czy przestrzeń ma odpowiednią oprawę plastyczną, muzyczną, świetlną, nagłośnienie.
  • Sprawdzić, jak wygląda zaplecze techniczne oraz logistyczne (menu, sprzęt techniczny).
  • Zaplanować, gdzie mają być wyeksponowane materiały reklamowe (logo, zaproszenia).
  • Zadbać o bezpieczeństwo uczestników.

Poniżej przykłady ciekawych przestrzeni eventowych.

http://www.eventmanagerblog.com/16-lounge-ideas-for-your-next-event

Volkswagen Home w Warszawie. Pierwszy Concept Store marki na świecie

29 listopada 2017

Mech, drewno, dużo ciepłego światła? Brzmi jak nastrojowy, kameralny open-space event. Jest nawet bardziej kreatywnie.

W tak designerski sposób został zaaranżowany pierwszy na świecie Concept Store marki Volkswagen, która wpadła na pomysł stworzenia miejsca prezentacji swoich samochodów innego niż typowe salony motoryzacyjne.

Jest jak w domu. Do dyspozycji gości są wygodne i gustowne kanapy. Przy stolikach kawowych można spokojnie napić się kawy, bezstresowo zapoznać z ofertą marki. Volkswagen Home ma być miejscem unikatowym, budzącym dobre emocje. Konstrukcje ścian odwzorowują pełne energii i dynamizmu linie samochodów.

W przyszłości Concept Store ma stać się również miejscem różnego rodzaju spotkań – kulturalnych, eventów kulinarnych czy muzycznych.

Złote, srebrne parasolki i polarne niedźwiedzie - Pomysły na świąteczne choinki

12 grudnia 2017

Zbliża się Boże Narodzenie, które przynosi wyjątkowy nastrój, stworzony głównie za pomocą bajkowych dekoracji. Do jednych z najpopularniejszych ozdób świątecznych należy choinka, która dzięki migoczącym światełkom i kolorowym dekoracjom uświetni każdy event, od kameralnych spotkań firmowych, po wigilie pracownicze dla dużych korporacji.

Istnieje wiele sposobów ubierania choinki bożonarodzeniowej, w zależności od panujących trendów i stylów. Raz dominują jednobarwne ozdoby, innym razem dekoracje naturalne.

Niektórzy jednak próbują wyjść poza schematy tworząc dekoracje świąteczne będące prawdziwymi dziełami sztuki. Choinka zaprojektowana przez brytyjskiego projektanta, dyrektora brytyjskiego domu mody Burberry w hotelu Claridge’s w Londynie, składająca się ze 100 parasoli, pokrytych złotym i srebrnym materiałem, czy choinka w kształcie niedźwiedzi polarnych w Four Seasons Hotel George V w Paryżu, to jedne z tych niezwykłych kreacji.

Zapraszamy do przeglądu artystycznych choinek w hotelach na całym świecie. Są również polskie akcenty.

http://www.enjoyyourstay.pl/niezwykle-hotelowe-dekoracje-swiateczne/

Snow Globe w wersji eventowej - Pomysły na Christmas Party

27 grudnia 2017

Czas Świąt Bożego narodzenia to czas imprez firmowych, spotkań opłatkowych, wigilii firmowych etc. Niezależnie od przeznaczonego budżetu, cel jest zawsze ten sam – wszyscy pracownicy powinni miło spędzić czas i ciepło wspominać takie spotkanie.

Pomysłów na zorganizowanie świątecznych spotkań jest bardzo dużo. Inspiracje można czerpać ze sztuki, kultury, nawiązywać do tradycji lub nowoczesności, łączyć różne konwencje.

Party na lodowisku dla pracowników agencji kreatywnej? Czemu nie? Balonowa grota ze świątecznymi reniferami, elfami? Taka dekoracja świetnie nadaje się na tło do zrobienia pamiątkowego zdjęcia. Wyjątkowo kreatywnym pomysłem na atrakcję na świątecznym evencie jest zmodyfikowana wersja popularnej śnieżnej kuli, Snow Globe. Pomysł polega na zbudowaniu dużej śnieżnej kuli, do której będą mogli wejść uczestnicy. W środku będą umieszczone świąteczne dekoracje i obowiązkowe, spadające drobinki śniegu.

Catering również nie musi być w pełni standardowy. W prosty, kreatywny sposób można osiągnąć niezwykły efekt kulinarny i dekoracyjny. Przykładem są np: muffinki w kształcie mikołajowych czapeczek.

Zapraszamy do inspiracji związanych Christmas Party.

http://www.eventmanagerblog.com/christmas-event-ideas

 

Biała Księga – Przetarg na Event i Przetarg na PR

9 stycznia 2018

Przedstawiciele branży public relations oraz eventów podpisali rozdziały Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej, które zawierają wytyczne i regulacje praktyk przetargowych w tych obszarach.

Prace w ramach dialogu branżowego trwały ponad dwa lata, wzięło w nich udział łącznie 220 ekspertów, w tym 41 reprezentantów reklamodawców z najbardziej promujących się branży: FMCG, farmaceutyki, bankowości, ubezpieczeń, mediów i rozrywki, telekomunikacji i transportu. Kolejne rozdziały zostaną opublikowane w styczniu i marcu 2018 r. Projekt uzyskał patronat honorowy Ministerstwa Rozwoju.

Rozdziały obejmują wiele zagadnień istotnych dla efektywności procesu przetargowego, jego kosztów i wyników, wśród nich m.in.:

  • analiza potrzeb i określanie celów biznesowych,
  • źródła do budowania wiedzy o rynku dostawców,
  • wytyczne oraz wzory dokumentów do przeprowadzenia zapytania o informację – RFI (Request For Information),
  • rekomendowane modele przetargów,
  • wytyczne i wzorcowe dokumenty briefu,
  • rekomendacje dotyczące komunikacji w przetargach i dostępności klienta na etapie przetargu (wytyczne dotyczące briefu, spotkań de-briefingowych i sesji kierunkowych),
  • szczegółowy harmonogram przetargu i minimalny czas w przetargu,
  • kryteria i wagi ocen w przetargach oraz wzorcowe arkusze ocen,
  • terminy płatności i koszt pieniądza w czasie,
  • opłaty za udział w przetargu,
  • ochrona praw autorskich w przetargu,
  • zasady prawidłowego kosztorysowania – wytyczne oraz wzorcowe tabele.