Biuro prasowe

czas na zmiany!

22 czerwca 2017

Czas na zmiany! Postanowiliśmy pokazać się na zewnątrz, aby dać Państwu znać, że w naszej firmie dzieje się coś szczególnego. Wynikiem naszych działań jest nowa zakładka Biura Prasowego, którą Państwo właśnie odwiedziliście oraz zmieniona szata graficzna strony internetowej.

Założyliśmy również profil firmy na Facebooku, przed czym broniliśmy się rękami i nogami aż do tej pory. Poddaliśmy się i od maja na bieżąco udostępniamy posty, „lajkujemy” i oznaczymy się. Ostatnie dwa lata były okresem zmian i metamorfoz – tych drobnych, dotyczących koloru ścian naszego biura, jak również zmian znaczących – przyjęcia systemu ISO czy stworzenie nowego działu.
Jako managerowie, nie wyobrażamy sobie życia bez przemian. Dlatego też w wdzięcznością i ufnością, że przynoszą one coś wartościowego, przyjmujemy je za stały „punkt programu”. Nasza codzienność zawodowa przewraca się przed oczami osób z boku jak barwny kalejdoskop. Przyznajemy się bez bicia – nam się bardzo spodobała ta intensywność, lubimy zawroty głowy i potrafimy ładować skutecznie nasze zasoby energetyczne po wymagających przeprawach evetowych, dzięki czemu czerpiemy radość z pracy dla Państwa.

Cukierek albo Snickers?

3 listopada 2017

Kiedy jest Halloween w 2017 roku? Amerykański zwyczaj pojawił się w Polsce w latach 90. dwudziestego wieku. Choć w naszej kulturze wciąż jest to bardzo kontrowersyjne święto, Halloween w Polsce ma duże grono zwolenników, którzy traktują ten dzień po prostu jako okazję do dobrej zabawy.

Głównymi symbolami tego święta są m.in. wydrążona dynia z wyciętymi oczami i zębami, podświetlona od środka świeczką lub lampionem, duchy, demony, zombie, wampiry, czarownice, trupie czaszki, nietoperze i czarne koty i wiele innych sympatycznych stworzeń.

Marki skolei ze swoimi sztabami specjalistów, marketerów co roku główkują i zastawiają się, jak wraz ze zbliżającym się 31 października zaskoczyć konsumenta, przemycając skrzętnie swój produkt i na długo utrwalić wizerunek w naszych głowach.

Spoty przyprawiające o ciarki, nawiązujące do klasyki horroru, przedstawiające postacie z kultowych filmów science-fiction, czy w końcu reklamy słodkości w towarzystwie pewnej damy…

Zapraszamy do przeglądu najbardziej kreatywnych reklam halloweenowych.

http://nowymarketing.pl/a/16156,marketerzy-strasza-ludzi-czyli-przeglad-reklam-halloweenowych?_r=1?_r=1

 

Igloo na dachu drapacza chmur. O czym warto pamiętać planując przestrzeń eventową

17 listopada 2017

Planując przestrzeń eventową warto puścić wodze fantazji i poszukać nawet najbardziej nietypowych miejsc i wnętrz, które w kreatywny sposób będą odpowiadały naszej koncepcji.

Igoo z angielskimi meblami na dachu drapacza chmur z widokiem na miasto? Jak najbardziej do zrealizowania. Sala zaaranżowana jako wnętrze studia filmowego z Hollywood z krzesłami reżyserskimi? Do wykreowania. Ciekawe aranżacje w plenerze z miejscami do leżakowania. Można znaleźć.

Aby jednak najbardziej fantastyczna przestrzeń spełniła swoje zadanie, a organizator zaspokoił oczekiwania klienta, należy pamiętać o kilku kwestiach:

  • Należy przeprowadzić wizję lokalną miejsca, w którym ma odbyć się impreza. Sprawdzić, czy to co zaplanowaliśmy jest możliwe do zrealizowania. Miejsce powinno zapewnić dogodny dostęp gościom. Przestrzeń powinna być dostosowana do liczby uczestników tak, aby czuli się swobodnie i komfortowo.
  • Zastanowić się, czy przestrzeń ma odpowiednią oprawę plastyczną, muzyczną, świetlną, nagłośnienie.
  • Sprawdzić, jak wygląda zaplecze techniczne oraz logistyczne (menu, sprzęt techniczny).
  • Zaplanować, gdzie mają być wyeksponowane materiały reklamowe (logo, zaproszenia).
  • Zadbać o bezpieczeństwo uczestników.

Poniżej przykłady ciekawych przestrzeni eventowych.

http://www.eventmanagerblog.com/16-lounge-ideas-for-your-next-event

Volkswagen Home w Warszawie. Pierwszy Concept Store marki na świecie

29 listopada 2017

Mech, drewno, dużo ciepłego światła? Brzmi jak nastrojowy, kameralny open-space event. Jest nawet bardziej kreatywnie.

W tak designerski sposób został zaaranżowany pierwszy na świecie Concept Store marki Volkswagen, która wpadła na pomysł stworzenia miejsca prezentacji swoich samochodów innego niż typowe salony motoryzacyjne.

Jest jak w domu. Do dyspozycji gości są wygodne i gustowne kanapy. Przy stolikach kawowych można spokojnie napić się kawy, bezstresowo zapoznać z ofertą marki. Volkswagen Home ma być miejscem unikatowym, budzącym dobre emocje. Konstrukcje ścian odwzorowują pełne energii i dynamizmu linie samochodów.

W przyszłości Concept Store ma stać się również miejscem różnego rodzaju spotkań – kulturalnych, eventów kulinarnych czy muzycznych.

Złote, srebrne parasolki i polarne niedźwiedzie - Pomysły na świąteczne choinki

12 grudnia 2017

Zbliża się Boże Narodzenie, które przynosi wyjątkowy nastrój, stworzony głównie za pomocą bajkowych dekoracji. Do jednych z najpopularniejszych ozdób świątecznych należy choinka, która dzięki migoczącym światełkom i kolorowym dekoracjom uświetni każdy event, od kameralnych spotkań firmowych, po wigilie pracownicze dla dużych korporacji.

Istnieje wiele sposobów ubierania choinki bożonarodzeniowej, w zależności od panujących trendów i stylów. Raz dominują jednobarwne ozdoby, innym razem dekoracje naturalne.

Niektórzy jednak próbują wyjść poza schematy tworząc dekoracje świąteczne będące prawdziwymi dziełami sztuki. Choinka zaprojektowana przez brytyjskiego projektanta, dyrektora brytyjskiego domu mody Burberry w hotelu Claridge’s w Londynie, składająca się ze 100 parasoli, pokrytych złotym i srebrnym materiałem, czy choinka w kształcie niedźwiedzi polarnych w Four Seasons Hotel George V w Paryżu, to jedne z tych niezwykłych kreacji.

Zapraszamy do przeglądu artystycznych choinek w hotelach na całym świecie. Są również polskie akcenty.

http://www.enjoyyourstay.pl/niezwykle-hotelowe-dekoracje-swiateczne/

Snow Globe w wersji eventowej - Pomysły na Christmas Party

27 grudnia 2017

Czas Świąt Bożego narodzenia to czas imprez firmowych, spotkań opłatkowych, wigilii firmowych etc. Niezależnie od przeznaczonego budżetu, cel jest zawsze ten sam – wszyscy pracownicy powinni miło spędzić czas i ciepło wspominać takie spotkanie.

Pomysłów na zorganizowanie świątecznych spotkań jest bardzo dużo. Inspiracje można czerpać ze sztuki, kultury, nawiązywać do tradycji lub nowoczesności, łączyć różne konwencje.

Party na lodowisku dla pracowników agencji kreatywnej? Czemu nie? Balonowa grota ze świątecznymi reniferami, elfami? Taka dekoracja świetnie nadaje się na tło do zrobienia pamiątkowego zdjęcia. Wyjątkowo kreatywnym pomysłem na atrakcję na świątecznym evencie jest zmodyfikowana wersja popularnej śnieżnej kuli, Snow Globe. Pomysł polega na zbudowaniu dużej śnieżnej kuli, do której będą mogli wejść uczestnicy. W środku będą umieszczone świąteczne dekoracje i obowiązkowe, spadające drobinki śniegu.

Catering również nie musi być w pełni standardowy. W prosty, kreatywny sposób można osiągnąć niezwykły efekt kulinarny i dekoracyjny. Przykładem są np: muffinki w kształcie mikołajowych czapeczek.

Zapraszamy do inspiracji związanych Christmas Party.

http://www.eventmanagerblog.com/christmas-event-ideas

 

Podsumowanie Branży Eventowej 2017 (Cz. 1)

22 stycznia 2018

Największe sukcesy i porażki w branży eventowej? Wydarzenia ważne, głośne medialnie? Najciekawsze trendy i prognozy na 2018 rok? Zapraszamy do pierwszej części reportażu podsumowującego branżę eventową.

https://nowymarketing.pl/a/17101,nowymarketing-podsumowuje-rok-2017-eventy-cz-1

Podsumowanie Branży Eventowej 2017 (Cz. 2)

5 lutego 2018

Odsłaniamy drugą część reportażu podsumowującego branżę eventową, a w niej między innymi informacje, jaki dla branży był mijający 2017 rok:

„Sukcesem całej naszej branży jest mocne zaznaczenie pozycji Polski na eventowej mapie Europy. Polskie agencje z sukcesami startują w międzynarodowych przetargach na realizacje zagranicznych wydarzeń, a nawet obsługę całych rynków”. 

„Warto także zwrócić uwagę na coraz większą liczbę wydarzeń branżowych – konferencji, seminariów, szkoleń, a także dedykowanych kierunków studiów podyplomowych, co znacząco wpływa na wzrost poziomu wiedzy i kompetencji na naszym rynku”.

„W mijającym roku zauważyliśmy coraz większa potrzebę budowania społeczności wokół eventu i komunikację”.

A także, co przewiduje się w 2018 roku:

 „2018 rok powinien być dobrym rokiem dla branży, z większą liczbą dużych, wysokobudżetowych wydarzeń”. 

„Branża nie śpi i w nadchodzącym roku na pewno zaskoczy wszystkich kolejnymi spektakularnie przekraczanymi barierami”.

„Rok 2018 to dalszy rozwój digitalizacji spotkań – (wykorzystania aplikacji, wirtualnych spotkań, webinariów, VR), ale także czas poszukiwania nieoczywistych i prawdziwych miejsc, historii, lokalnych społeczności”.

Zapraszamy do lektury.

https://nowymarketing.pl/a/17102,nowymarketing-podsumowuje-rok-2017-eventy-cz-2

Niezapomniany wyjazd zespołu TARIFA do Zakopanego

16 marca 2018

W dniach 28 lutego – 2 marca zespół TARIFA był na wyjątkowym wyjeździe nagrodowym w Zakopanem. Pomimo siarczystych mrozów (temperatury sięgały -22 stopni) atmosfera była na prawdę gorąca. Sprzyjały temu atrakcje, w których mieliśmy przyjemność brać udział.

Pierwszego dnia kolacja na szczycie Gubałówki, przepiękny widok na Zakopane, bitwa na śnieżki, iluminacje góralskie, czy zwiedzanie zamku ze śniegu, to tylko część rozrywek, w których mieliśmy okazję uczestniczyć.

A to, czego mieliśmy przyjemność doświadczyć w drugim dniu wyjazdu, przyprawiło o prawdziwy zawrót głowy (dosłownie i przenośni), bowiem już na starcie dnia, czekała nas nieprawdopodobna wyprawa skuterami śnieżnymi po typowo górskich terenach z widokowymi polanami. Podczas wyprawy poczuliśmy prawdziwą szybkość i adrenalinę! Dalej zimowe szaleństwo kontynuowaliśmy na snow rafting’u, snow tubing’u oraz kuligu na sankach. Emocji nie da się opisać, więc zamieszczamy kilka pamiątkowych zdjęć. Dalszą część dnia umiliło nam szusowanie na nartach, i pomimo że w przypadku większości osób –  mieliśmy okazję być na nich po raz pierwszy w życiu, szło, a raczej zjeżdżało nam się doskonale! A o prawdziwy zawrót głowy przyprawiły nas tańce z parą góralskich tancerzy pod muzykę graną przez górali i wyśmienita góralska kolacja.

Ostatniego dnia najodważniejsi śmiałkowie zdążyli zdobyć Kasprowy Wierch, a pozostali odwiedzić Krupówki. Bez wątpienia cały wyjazd na długo pozostanie w naszej pamięci.

Szczególne podziękowania należą się naszemu sponsorowi – CEO oraz koordynatorowi wyjazdu – Joasi.

Wiosna inspiracją na eventy

23 marca 2018

Wraz z nadejściem wiosny do życia zaczynają budzić się rośliny wokół, pąki na drzewach i wszędzie wokoło czuć świeży powiew otaczającej nas zieleni. Jest to doskonały czas, aby tchnąć w naszych firmach i organizacjach nowe życie i rozpocząć poszukiwania pierwszych śladów wiosny poza biurem. Pomocne w tym mogą okazać się różnego rodzaju eventy plenerowe. Przykładem mogą być tutaj pikniki, jako promocja przedsiębiorstwa lub forma integracji pracowników na świeżym powietrzu. Z pewnością pomogą one przebudzić się z zimowego snu i dzięki pierwszym promieniom słońca napełnić pozytywną energią.

Istotną kwestią podczas organizacji tego rodzaju wydarzenia, jest wybór odpowiedniego miejsca, które będzie inspirowane wiosenną aurą. Odpowiedni klimat oddadzą temu zielone dekoracje, bowiem wiosna mobilizuje do aranżacji, które nadają świeżości, radosnego nastroju i barw na evencie. Bardzo ważne jest również adekwatnie dobrane jedzenie, które można serwować na specjalnie zaaranżowanych stołach, czerpiąc pomysły z zieleni i bogactwa natury. A gdy do tego wkomponujemy nastrojową muzykę – z pewnością całe wydarzenie pozwoli przenieść się do iście wiosennego wymiaru, w którym można zapomnieć o troskach dnia codziennego.

Poniżej prezentujemy kilka propozycji na różnego rodzaju imprezy (nie tylko plenerowe) inspirowane cudowną wiosną. A po więcej inspiracji zapraszamy na stronę:

Spring Inspiration

WYJĄTKOWE MIEJSCA NOCLEGOWE W ZGODZIE Z NATURĄ

Wiosna to czas, kiedy pojawiają się plany na organizacje wyjazdów, czy to rodzinnych, czy też biznesowych. Chęć spędzenia weekendu majowego, czerwcowe wyjazdy integracyjne, zbliżające się wakacje… to tylko kilka powodów, aby wybrać najlepsze miejsce naszej destynacji. Zastanawiając się zatem, jakie powinno być miejsce noclegowe (hotel, pensjonat, kamping), w którym planujemy się zatrzymać, zaczynamy coraz częściej zwracać uwagę nie tylko na to, aby zapewniło ono komfortowy wypoczynek i doskonałą kuchnię, ale także by stwarzało niezapomniane przeżycia i wywoływało emocje samym sobą.

Korzystając z okazji, że już wkrótce rozpoczyna się prawdziwy sezon wiosenno-letni, skłaniający ku poszukiwaniom niezwykłych miejsc noclegowych dla naszych podróży, przedstawiamy propozycje dwóch nietypowych, autentycznych miejsc, które być może staną się celem Państwa podróży:

W Polsce:

Apartamenty w drzewach – zlokalizowane w nałęczowskich wąwozach, zatopione w cudnym leśnym ogrodzie. Sosna, tuja, grab i jodła to cztery rodzaje apartamentów zawieszonych na wysokości kilku metrów nad ziemią, pobyt w których będzie spełnieniem dziecięcych marzeń o zamieszkaniu w domku na drzewie.

Na świecie:

EcoCamp Patagonia w Chile – czyli pierwszy na świecie kamping składający się z kopuł geodezyjnych (sferycznych namiotów), wybudowany w oparciu o zrównoważone zasady. Trudno tutaj będzie o dostęp do Internetu, zasięg komórki, czy telewizję, przez co można skupić się na kontaktach z bliskimi, a także obcowaniu z przyrodą, dzięki wyjątkowej lokalizacji.

Po więcej informacji zapraszamy na strony:

http://wdrzewach.pl/

http://www.enjoyyourstay.pl/ecocamp-patagonia-antyluksusowy-luksus/

KULINARNE TRENDY W EVENTACH

30 kwietnia 2018

Strefa kulinariów jest nieodzownie związana z branżą eventową, bo jak wiadomo, znaczna część jej wydarzeń wiąże się z oprawą kulinarną. Obecnym trendem w kuchennych wyborach, idąc śladem popularności, jaką staje się bycie FIT i wzrost świadomości zdrowego stylu życia, jest zdrowa, ekologiczna żywność. Jej tendencja stale wzrasta, a wśród nas pojawia się chęć posiadania wiedzy, skąd pochodzi nasza żywność i pewność, że konsumowane przez nas potrawy są świeże, pełne smaku i bogate w mikroelementy. Kuchnia roślinna jest coraz bardziej popularna, a składniki takie jak warzywa, owoce, czy zioła często goszczą na talerzach gości, zwłaszcza gdy te pochodzące z lokalnych upraw. Sposób podania eventowego menu, musi inspirować, ciekawić i być przedstawiony w wykwintnej formie. Bowiem konsumowanie eventowych posiłków to prawdziwe delektowanie się w specjałach i iście kulinarne przeżycie.

Coraz częściej elementem imprezy stają się różnego rodzaju warsztaty kulinarne ze znanym szefem kuchni, czy live cooking, podczas których goście nie tylko wyśmienicie się bawią, ale mogą cieszyć kuchennymi doznaniami. Sezon wiosenno-letni, jest doskonałym czasem, aby urozmaicić eventowe menu w doskonałe i świeże produkty, które szefowie kuchni w magiczny sposób zamieniają w piękne, aromatyczne dania. Zatem: bon appétit!

http://catering.werandafamily.com/kulinarne-trendy-2018/

>