O NAS

TARIFA – Ekspert MICE z Europy Środkowej

 

Założona w 1999 r. z siedzibą w Warszawie, TARIFA Sp. z.o.o. jest profesjonalnym organizatorem konferencji (jednym z 12 w Polsce) zarejestrowanym w Polskiej Organizacji Turystycznej i akredytowanym przez Poland ConventionBureau oraz Polską Izbę Turystyki.

Firma TARIFA jest jedyną firmą MICE posiadającą biura w trzech głównych miastach: Warszawie, Krakowie i Gdańsku.

 

TARIFA specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług turystycznych, takich jak konferencje, imprezy promocyjne, wycieczki biznesowe, wycieczki motywacyjne, turnieje sportowe. Nasz zakres działalności obejmuje całą Polskę.

 

TARIFA obsłużyła ponad 600 grup składających się z ponad 100 osób, z których największamiała 5000 osób. Z sukcesem obsługujemy korporacje i agencje rządowe, jak Volkswagen Finance, Volvo, Ernest & Young, KRAMP, Mercure, Ministerstwo Sportu i Turystyki w Polsce, Pekin Tourism Administration itp.

 

Nasze zalety: szyta na miarę usługa MICE

1) Długoterminowa współpraca z najważniejszymi miejscami konferencji i sieciami hotelowymi, aby zapewnić szybką rezerwację dla grup

2) Wszystkie projekty są dopasowane do indywidualnych potrzeb – profesjonalne planowanie wydarzeń, perfekcyjne dopasowanie lokalizacji, kreatywne spotkania integracyjne, aby spełnić wszystkie Twoje oczekiwania

3) Ubezpieczenie odpowiedzialności na 2 000 000 USD

4) Na życzenie klienta możemy zmierzyć zwrot z inwestycji – ROI

5) Działamy zgodnie z normą ISO 9001.2015

6) Przekazujemy specjalnego koordynatora dla każdego wydarzenia, aby zapewnić płynność podróży, nie trzeba czekać na odprawę hotelową, autokar lub restaurację

Każdy kolejny sukces naszej firmy – to zasługa całego zespołu, a równocześnie każdego z osobna. Nasz team to wyjątkowi ludzie, których łączy pasja do produkowania niebagatelnych zdarzeń. Znamy swoje mocne strony i ufamy sobie, potrafimy również wspierać się w sytuacjach ekstremalnych. Wszystko po to, aby stworzyć coś więcej niż event. Tarifa – more than event.

Monika Surdykowska
EVENT MANAGER

Jak przystało na człowieka wychowanego w krainie polskich jezior, świetnie odnajduje się w sytuacjach kryzysowych. Nie straszne jej burze z piorunami i nieprzystępne wiatry – kocha wyzwania, bo właśnie dzięki nim weryfikuje swoje słabości i pielęgnuje mocne strony.

Nawet w największym ogniu wydarzeń nie zapomina o szerokim uśmiechu na twarzy. Gdy zaś nadchodzą spokojniejsze chwile (cisza przed kolejną burzą) wyciąga spod łóżka gitarę, która towarzyszy jej od 6 roku życia.

Iwona Bajger
Creative Manager

Nasza firmowa artystka i wizjonerka. Połączenie wrażliwości estetycznej i potężnej wyobraźni. Człowiek od nieprzewidywalnych zdarzeń scenicznych i scenografi. Pomysłodawczyni instalacji eventowych z waty cukrowej oraz tańca stoczniowych żurawi. Dzięki scenografii, światłu, muzyce przenosi przestrzeń imprezy w zupełnie nowe rejony doświadczania eventów.

Na drzwiach gabinetu kreatywnego wywiesiła kartkę: „Nie stresuj mnie – mam wrażliwe serce”. Pielęgnujemy jej dziecięcą naiwność i doceniamy upór. Poza biurem – głos zespołu Laboratorium Pieśni.

Alicja Gołąb
SENIOR EVENT MANAGER

Najbardziej rozbiegana osoba w firmie, zarówno w czasie imprez, jak i prywatnie. Szybkie tempo (oraz bardzo konkretne podejście do życia) pozwala jej robić to, co kocha najbardziej, czyli poznawać nowych ludzi oraz świat wokół. Nasz Senior Event Manager to pasjonatka zwiedzania kraterów wulkanicznych, o czym z dumą informujemy kibicując jej bardzo w wojażach.

Jedyna rzecz, która potrafi zatrzymać ją w miejscu na dłużej to wybitna literatura psychologiczna lub korek na ul. Spacerowej.

Katarzyna Roszman
project Manager

Optymistyczna i elegancka – mimo największych przeciwności losu potrafi sprzedać event jak nikt inny. Dba o to, aby jej uśmiech na twarzy rozprzestrzenił się na wszystkich wokół. Organizator od urodzenia, z czego korzystają nie tylko wielkie korporacje, ale także jej najbliżsi. Wielbicielka kuchni oceanicznej. Znawczyni Azji.

Do biura firmy wprowadziła także naszego najmniejszego pracownika, czyli buldożka francuskiego Milkę, która kibicuje nam w biurze tak dobrze, że została okrzyknięta pracownikiem miesiąca.

Katarzyna Błocińska
Finance Director

Przyjazna dusza naszego biura, która dba o to, aby nawet najbardziej zakręcone pomysły miały ręce, nogi oraz odpowiednie zaplecze papierkowo-finansowe. To właśnie w pracy za kulisami eventów odnalazła swoją pasję, dzięki czemu każde wydarzenie może przebiegać płynnie i w pełni profesjonalnie. Nasz spec od zadań specjalnych. Kiedy zespół załamuje ręce nad kruczkiem prawnym, nasza Pani Dyrektor wkracza na pole bitwy i wychodzi zawsze na tarczy, nigdy pod nią. Dostarczyła do naszej firmy certyfikat ISO i nawet wytłumaczyła nam, o co w nim chodzi.

Maciej Wójcik
CEO

Kapitan statku TARIFA, który poprowadził nasz zespół na szerokie wody świata eventów. Lata doświadczeń pozwoliły mu poznać branżę z każdej strony i stworzyć klarowny oraz konsekwentny plan rozwoju firmy. Do pracy motywuje go cel – stworzenie najlepszej agencji eventowej w Polsce. Dzięki swojemu zaangażowaniu pozwala swoim pracownikom wierzyć, że jesteśmy coraz bliżej spełnienia naszego marzenia

Prywatnie, Maciej to osoba, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Pytanie (filozoficzne), które stawia rzeczywistości brzmi: Jak to osiągnąć, a nie: Czy można to osiągnąć?

Emilia Szymańska
Junior Event Manager

Młoda adeptka sztuki eventowej, ale w pełni profesjonalna strażniczka realizacji planu i zadań.

Jak mówi o sobie „człowiek-harmonogram”. Boją się jej wszystkie zegarki i pliki excell. Niestraszne jej nowe wyzwania, zawsze ma przygotowany plan B.

Wszystko znosi z młodzieńczym spokojem i entuzjazmem zawodowca. Boi się tylko wody i zimna, w związku z tym zaczęła morsować. Nie lubi iść na łatwiznę.

Marzy o tytule perfekcyjnej pani domu. W wolnym czasie piecze słodkie pyszności i gotuje.

Element spokoju i równowagi w szalonym zespole Tarifa.

Natalia Kosicka
Project Manager

Zahartowana w boju na polu eventowym. W razie sztormu, czy ulewy ma zawsze przygotowany plan B. Pod jej opieką goście czują się bezpiecznie i komfortowo. Lubi eventy dynamiczne, nowoczesne. Uparcie szuka nowych i ciekawych miejsc żeby tworzyć imprezy zapamiętane na lata.

Miłośniczka zwięzłej komunikacji i krótkich zdań. Woli działać niż opowiadać. Jest pełnym wsparciem dla klienta, dba o całość realizacji i dąży do osiągnięcia wspólnego celu.

Wierna ukochanej Gdyni. W wolnej chwili oddaje się swojej pasji wymyślania i przyrządzania kulinarnych przyszności.

Małgorzata Błażewicz
Junior Event Manager

Mistrzyni integracji – łączy w sobie dwie cechy, które zjednują zarówno nasz zespół, jak klientów.  Mianowicie, znajduje się w permanentnie dobrym usposobieniu, niezależnie od pogody, zarażając uśmiechem wszystkich dookoła. Jest odważna jak rycerz, gdzie nieznane nie znaczy straszne, ale ekscytujące.

W naszym zespole zajmuje się głównie koordynacją i przygotowaniem projektów. Małgorzata jest nietypową osobistością, dlatego zamiast profesjonalnego opisu zawodowego, opowiemy pokrótce o tym, jak stała się częścią naszej firmy.

Gosia kiedy była mała obiecała sobie, że jak dorośnie, to będzie urządzać wielkie bale i rauty. Kiedy trochę podrosła dowiedziała się, że organizacją tego typu wydarzeń zajmują się agencje eventowe, a nie dobre wróżki. Życiowe perypetie przywiodły ją pod siedzibę Tarifa Corporate Events. Okazało się, że tej dziewczynie nie można nie dać szansy wykazania się.

>