Najwyższa jakość usług z certyfikatem ISO – TARIFA Corporate Events – Tworzymy niezwykłe wydarzenia firmowe
Najwyższa jakość usług z certyfikatem ISO

Najwyższa jakość usług z certyfikatem ISO

12 września 2019

Jako jedna z niewielu Agencji event’owych w Polsce posiadamy międzynarodowy certyfikat ISO 9001:2015. Zobowiązuje on nas do wykonywania dla naszych Klientów usług w najwyższym standardzie biznesowym. Wprowadzenie przez nas systemu zarządzania jakością udoskonaliło umiejętności Zespołu. Na ciągłym rozwoju kompetencji Agencji zyskują przede wszystkim Partnerzy Biznesowi. Wzrasta ich satysfakcja z organizacji różnorodnych wydarzeń, a TARIFA buduje wiarygodność i zaufanie nowych Klientów.

Certyfikat ISO 9001:2015, to międzynarodowa norma określająca najwyższy standard zarządzania jakością usług. Za sprawą wdrożenia najwyższych standardów zyskaliśmy zaufanie wielu Klientów na całym świecie. Dzięki wysokim kompetencjom otrzymaliśmy już możliwość zrealizowania ponad 700. wydarzeń na siedmiu kontynentach świata.

Wiarygodny jak TARIFA

Decydując się na wdrożenie certyfikatu, poświęcając czas i zasoby nasza Agencja daje jasny sygnał Klientom, że jest rzetelna i wiarygodna. Za sprawą wdrożenia certyfikaty nasz Klient może oczekiwać wysokiej jakości usług. Ma również pewność, że my – jako Agencja organizująca wydarzenie stosujemy wysokie standardy również we współpracy ze swoimi podwykonawcami np. z menadżerami obiektów, firmami zapewniającymi catering czy technikę sceniczną. TARIFA działając zgodnie z ISO stawia na najwyższy standard usług. Jest on widoczny już od momentu ofertowania, kontaktu z Klientem, poprzez realizację zadania i czuwania nad jego przebiegiem. Ważnym elementem każdego eventu jest również monitorowanie bezpieczeństwa i rozliczenie efektów działania. Duże zaangażowanie w profesjonalizację usług daje Zespołowi TARIFA również wiele satysfakcji, głównie za sprawą doskonale przeprowadzonych wydarzeń.

ISO dla satysfakcji Klienta

Bez wątpienia przyjęcie reguł wyznaczonych przez międzynarodowy certyfikat przekłada się na zwiększenie satysfakcji naszych Klientów. Wysoka jakość usług to standaryzacja procesów wewnątrz Agencji. Zaliczyć do niej trzeba: bezproblemowy przepływ informacji miedzy Firmą a Klientem, wysoka kultura Załogi Agencji oraz „porządek” w dokumentacji. ISO 9001:2015 wyznacza wysoką kulturę biznesową, która stała się naszą wizytówką. Wdrożenie zasad międzynarodowej certyfikacji to informacja dla Klientów mówiąca o tym, że dla TARIFA CORPORATE EVENTS potrzeby Klienta są priorytetem, a obsługa eventu musi ściśle odpowiadać jego oczekiwaniom. Klient współpracując z certyfikowaną Agencją ma pewność, że otrzyma wysoką jakość usług w standardzie międzynarodowym.

Certyfikowane zobowiązanie

Certyfikat ISO 9001:2015, to także zobowiązanie do ciągłego rozwoju, wprowadzania korzystnych rozwiązań wewnątrz Agencji, które usprawnią przygotowanie wydarzeń. To również obietnica rozbudowy oferty i wdrażania „ścieżek współdziałania” satysfakcjonujących obie strony. Doskonale zrealizowany event powstaje na bazie wzajemnego zaufania i wyspecjalizowanych usług w najwyższym standardzie. Pamiętajmy, że certyfikat ISO nie jest dany raz na zawsze. Każdego roku jest on odnawiany. Jednostka certyfikująca weryfikuje nasze umiejętności, wiedzę, dokonania i jakość świadczonych usług. Wszystko po to, by nasze kolejne projekty były efektywniej realizowane, a nasi Klienci usatysfakcjonowani.

Jeśli zainteresowały Cię nasze usługi. Chcesz poznać naszą ofertę. Zapraszamy do kontaktu.

tel. 58 555 33 88
biuro@tarifa.pl

lub

przez formularz kontaktowy

 

>