NEWS

Dzień dobry wszystkim w tym szalonym czasie! Przybywamy do Was z eventowym giftem!

Jako team niestrudzonych event managerów cały czas działamy w naszym niedziałaniu.

Zabrzmiało dziwnie? Pewnie tak. Ale już tłumaczymy, o co nam chodzi.

Czekamy na możliwość organizacji eventów w takiej formie, jaką lubimy najbardziej – czyli oko w oko z naszymi Klientami, artystami, technicznymi…Tęsknimy za Wami! Doceniamy moc przestrzeni online, ale wiemy, jak bardzo czekacie, by cieszyć się „klasycznymi” spotkaniami. My też czekamy i dobrze wykorzystujemy czas, kiedy eventów jest znacznie mniej niż zwykle. W jaki sposób? Dla przykładu nasza wspaniała Project Manager Natalia Kosicka przygotowała dla Was zestawienie informacji, które mogą być za chwilę bardzo przydatne zarówno dla naszych obecnych Klientów, jak i dla innych event managerów.

Poniżej znajdziecie nasz prezent dla Was – zestawienie partnerskich hoteli wraz z informacją, jaka liczba gości eventowych może zostać przyjęta w ich przestrzeniach konferencyjnych przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa sanitarnego. To zestawienie okaże się przydatne, kiedy eventy będą wyrastały nam w kalendarzach jak grzyby po deszczu. Właśnie wtedy sięgniemy sobie do tabeli wykonanej przez naszą Natalię i w myślach jej podziękujemy. Będziemy widzieli jak na dłoni  – gdzie może zorganizować event, jakie przestrzenie konferencyjne mamy do dyspozycji.

Dlaczego akurat to złote zestawienie hoteli znalazło się w tej publikacji? Ponieważ z tymi hotelami działaliśmy jeszcze przed wywróceniem starego porządku i również w ostatnim, trudnym roku udało nam się wypracować porozumienie i wzajemne wsparcie. U nich możecie liczyć na otwartość, na przyjazne ceny, na najwyższą jakość usług hotelowych.