GLOBALNA LOKALNOŚĆ

W marcu 2017 mieliśmy przyjemność gościć w Sopocie przedstawicieli firmy logistycznej przybyłych z dziewiętnastu krajów. Poprzednia edycja tego niezwykłego wydarzenia odbyła się w Dubaju i zrobiła na gościach duże wrażenie. Naszym celem było zaskoczyć klienta i udowodnić, że Polska jest równie atrakcyjnym miejscem konferencyjnym.

Główny nacisk, oprócz rozwiązań logistycznych, został położony na scenografię. Została ona zaprojektowana tak, aby nowoczesny design i prostota logotypu klienta weszły w mariaż z folkowymi akcentami. Inspiracją dla scenografii był polski pawilon prezentowany na EXPO 2010 w Szanghaju.

Konferencja z zewnątrz przypominała wielokulturowy bazar, na którym narodowości i punkty widzenia przenikają się i łączą ze sobą w całość. Na takiej sytuacji wyjściowej zależało klientowi: na swobodnej wymianie zdań w wyjątkowych okolicznościach przestrzeni i czasu.